Zbrcaj se iz zimske slabe volje

Ne zdi se ti: krajši dnevi in mrzle noči resnično lahko vplivajo na stanje uma, zaradi česar boš depresivna in brez volje za karkoli. Namesto da do pomladi spiš zimsko spanje, poskusi naslednje trike za boljše počutje.

10. 2. 2013

Kupi nove žarnice

Žarnice zamenjaj za kompaktne fluorescenčne žarnice, ki so označene z napisom naravna dnevna svetloba ('natural daylight'). Ker je njihova barva podobna UV-žarkom, dvigajo raven serotonina in izboljšujejo tvoje razpoloženje.

Po kosilu se spravi v telovadnico

Telovadba prežene otožnost, a zelo težko se je spraviti v telovadnico, ko je temno in mrzlo. Kaj pa med premorom za kosilo? Morda je to zate idealna rešitev.

Ne spi predolgo

Skrivanje med rjuhami za vikend se sliši božansko, vendar deluje nasprotno kot tvoja notranja ura in počutila se boš še bolj brez volje do česarkoli. Navij si uro, da boš pravočasno vstala.

Pojdi ven

Če je edina svetloba, ki jo vidiš, tista, ki prihaja skozi s snegom pokrito okno, se tvoj vitamin D spušča prenizko. 20 minut bo dovolj, da se naužiješ te hranljive snovi.

 

Besedilo: Petra Arula

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri