Zamuda letala? Odpoved leta? Poškodovana prtljaga?

Evropski potrošniški center v Sloveniji in mreža ECC-Net ti lahko pri prav takšnih nevšečnostih brezplačno pomagata!

Zamuda letala? Odpoved leta? Poškodovana prtljaga? (foto: letališče) letališče
5. 7. 2011

Evropski potrošniški center v Sloveniji bo ta četrtek, 7. julija, med 10. in 16. uro na letališču Jožeta Pučnika na Brniku seznanjal potnike z njihovimi pravicami v primeru zamude leta, odpovedi leta, zavrnitve vkrcanja in v primeru težav s prtljago. Akcija osveščanja potnikov istočasno potekala na več kot 25 letališčih v Evropi.

Priročnik in nagradni kviz

Potrošniki bodo lahko dobili tudi brezplačen priročnik Pravice letalskih potnikov, lahko pa bodo preverili tudi svoje poznavanje pravic s kratkim nagradnim kvizom.

Akcija osveščanja potnikov o pravicah letalskih potnikov je del širše akcije Mreže Evropskih potrošniških centrov (ECC-Net), katere del je tudi Evropski potrošniški center v  Sloveniji.

Pravice letalskih potnikov v EU

V Evropski uniji so pravice letalskih potnikov enotno urejene že od leta 2005 z uredbo ES št. 261/2004.

S to uredbo so določene pravice letalskih potnikov v primeru zamude letala, odpovedi leta, premestitve potnika v nižji razred in v primeru zavrnitve vkrcanja na letalo. V evropski zakonodaji je tudi določeno kdo je odgovoren v primeru poškodbe ali napačnega rokovanja s prtljago.  Potnikom mora biti zagotovljena  tudi preglednost cen letalskih vozovnic.

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri