Za še močnejšo tekaško motivacijo

Marko Preston svetuje, kaj storiti, ko ti primanjkuje volje za tek.

2. 8. 2011

Tekaški partner.

Družba odlično vpliva na motivacijo, sploh če si izbereš nekoga, ki je ima več kot ti. Pazi, da oseba ne postane izgovor za neaktivnost. Če je zadržana, pojdi teč sama.

Dobri cilji motivirajo.

Če te cilj ne veseli dovolj, ne boš našla energije v težkih časih. Zapiši svoje cilje tako, da bodo čim bolj zanimivi in privlačni zate.

Piši tekaški dnevnik.

Za vsak tek si zabeleži čas, dolžino, uro, vreme, srčni utrip, napredek … Tako boš sledila napredku in se učila iz lastnih napak.

V teku bodi kreativna.

Vsakodnevne rutine se boš naveličala, zato najdi nove poti, spremeni razdaljo, teku dodaj sprinte ali lažje vzpone. Za delo se nagradi. Ko ti uspe doseči zastavljeni cilj, poskrbi za nagrado – novo tekaško
majico, športno uro ali pa si privošči kratek oddih.

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri