Vadba na brisači? Seveda!

Si mislila, da boš na morju samo poležavala. Ne, ne! Z vadbo opravi, ne da bi se skobacala z brisače.

31. 7. 2010

Radiatorček

Boš rekla, da ga ne potrebuješ, ker te greje sonce. Se strinjamo, a za čvrstost trebuščka le poskrbi s trebušnjaki.

Stopala pokrčenih nog postavi v širino ramen, z rokama primi zgornja kota brisače – to bo opora za vrat. Z izdihom dvigni lopatici od tal in se spusti nazaj na podlago.

Čvrsta stegna

Pri sosednji družbi fantov si sposodi žogo. Leže na hrbtu z rokama ob telesu žogo postavi med kolena. Močno jo stisni in zadrži 5 sekund, v tem času pa izdihuj zrak iz pljuč. Nato se sprosti, globoko vdihni in ponovi vajo.

Seksi krivina

Za krepitev hrbtnih mišic se uleži na trebuh, dlani naj bosta sklenjeni na križu, svoj pogled pa usmeri v tla. Z vsakim izdihom počasi dvigni prsni koš od podlage in nekaj sekund zadrži nad tlemi. Noge in tvoja zadnjica naj bodo sproščene.

Hlebčka za ugriznit’

Leže na trebuhu podstavi roki pod čelo tako, da bo glava počivala. Z izdihom dvigni obe nogi od tal in napni zadnjico. Nogi zadrži v zraku 5 sekund, ne da bi pri tem napenjala zgornji del telesa.

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri