Universal Pictures in Karantanija cinemas: Petletna zaroka

Na velika platna slovenskih kinematografov prihaja romantična komedija Petletna zaroka, ki jo je režiral Nicholas Stoller.

Universal Pictures in Karantanija cinemas: Petletna zaroka (foto: promocija) promocija
6. 6. 2012

Točno eno leto po tem, ko je Tom spoznal Violet, jo preseneti z zaročnim prstanom. V vseh pogledih sta ustvarjena drug za drugega in ni razloga, da ne bi srečno živela do konca svojih dni. Tom je kuhar v prestižni restavraciji in obeta se mu napredovanje. Violet pa je psihologinja, ki se ji nasmiha podiplomski študij na Berkeleyju. Spretna je, sposobna. Organizirati čudovito poroko bo zanjo mala malica.

Nato pa udarec. Berkeley jo zavrne in edino mesto, ki ga lahko dobi, je na univerzi v Michiganu. Tom pogoltne svoj ponos, ji zagotovi, da lahko dve leti, kolikor bo trajal njen podiplomski študij, kuha tudi v Michiganu, in jo spodbuja, naj mesto sprejme. Samo poroko bosta malce prestavila, pa bo.

Violet pod vodstvom mentorja Wintona na novi univerzi blesti in se hitro spoprijatelji z drugimi kolegi. Tomu se ne godi tako dobro. Začne se družiti z drugim "profesorskim" soprogom Billom, s katerim hodi na lov, ter najde službo v delikatesi, kjer dela sendviče.

Medtem v San Franciscu Tomov kolega Alex dobi službo, ki naj bi jo dobil Tom, če ne bi odšel, se poroči z Violetino sestro in hitro dobita dva otročička. Doseže torej vse, kar sta imela v načrtu Tom in Violet, pa niti do poroke še nista prišla.

Predvsem Tomu se začne dozdevati, da mu je sreča obrnila hrbet in da je vsem drugim v življenju lahko, samo njemu ne. Poročni dan, ki sta se ga z Violet prej tako veselila, je zdaj nenadoma nekaj, kar bi rada čim prej opravila, da bo mir. Toda nič ne teče, kot bi moralo, in začneta celo razmišljati, da mogoče nista tako dober par, kot se je zdelo prej.

Tudi popolnemu paru se lahko zgodi!

Leta dolga pot do oltarja!

Zamisel za zgodbo o na videz idealnem paru, ki nikakor ne pride do oltarja, se je porodila pred štirimi leti.

Nicholas Stoller je na Havajih snemal svoj režijski prvenec Pozabi Saro, ko je začel s Seglom premlevati ideje o predolgi zaroki.

Po nekaj drugih projektih, ki so prekinili delo na tem scenariju, sta se vrnila k ideji, ki se dotika osnovnih vprašanj:

  • Je zveza prava, tudi če ni popolna? Kako veš, kaj je dovolj popolno?

Ker je Segel sodeloval pri scenariju, je bilo razumljivo, da bo glavna vloga njegova. Za lepo in pametno glavno junakinjo pa sta oba scenarista imela v mislih Emily Blunt, s katero ima Segel odlično kemijo pred kamero, za kamero pa sta dobra prijatelja. O vlogi sta ji povedala mimogrede, ko so se srečali v restavraciji, in takoj jo je pritegnila, saj se ukvarja s temeljnimi vprašanji in težavami, ki jih mora razrešiti vsak par.

Zgodba je morda še posebej zanimiva, ker ne spremlja samo enega para, temveč dva.

Tomov prijatelj Alex in Violetina sestra Suzie delata vse drugače. Spoznata se na zaročni zabavi, Suzie zelo hitro zanosi, poročita se in dozorita, ne da bi se preveč obremenjevala z razmišljanjem o smislu njune zveze. Impulzivna sta, svojega življenja ne analizirata do zadnje podrobnosti, zato se tudi premika, razvija, je dinamično. Medtem pa Tom in Violet samo capljata na mestu, ujeta v svoje predstave, kako bi moralo biti.

Čeprav je bil scenarij spisan, je zasedba vedela, da bo veliko vlogo igrala improvizacija. Vsak dan so najprej improvizirali, nato se je režiser o izkušnji pogovoril z igralci, imeli so vajo in najboljše rešitve so vpisali v scenarij. Precej improvizacije pa se je dogajalo tudi na samem snemanju, tako da so že prej spremenjene dialoge še naknadno spreminjali in primerne nato izbirali šele v montaži. Same vsebine zgodbe niso spreminjali, dialogi pa se marsikje precej razlikujejo od prvotnega scenarija.

Tak pristop jim je omogočila tudi sodobna tehnologija. Digitalne kamere namreč lahko snemajo dlje in so hitreje pripravljene, kot pa kamere s klasičnim filmom.

Marsikateri film ni posnet v kraju, ki naj bi bil upodobljen, tokrat pa so dejansko odšli v Ann Arbor in šest dni snemali na univerzi. Tudi Zingermanova delikatesa, kjer Tom dobi službo, v Ann Arborju zares obstaja in zunanji posnetki so pristni. Notranjost so morali zaradi prostorske stiske snemati drugje. Poustvarili so jo do zadnje podrobnosti, pri tem pa sta jim pomagala hišna Zingermanova oblikovalca.

Ekipa je bila neizmerno prilagodljiva in je v scenarij vključila tudi vse nepričakovano, kar se je zgodilo na lokaciji.

Prizor, ko so lovci premočeni do kože, ni bil predviden, ampak vreme se ni ravnalo po scenariju, zato se je moral scenarij po vremenu.

Da so Michigan prikazali v vseh letnih časih skozi pet let, so zunanje posnetke začeli snemati že pred dejanskim začetkom produkcije, ko je bilo še vse zasneženo. V 50 dneh snemanja so delali na 70 različnih lokacijah. Zaključili pa so ga s prvim ključnim prizorom, ko Tom zasnubi Violet.

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri