Tvoj mobilnik na servisu

Mobilni telefoni so danes skoraj »obvezna oprema« vsakega potrošnika, saj se od njih le redko ločimo. Z dodatnimi funkcijami in zmogljivostmi nas še dodatno vežejo nase.

23. 3. 2012

A tudi mobilnik se, tako kot vsaka elektronska naprava, kdaj pokvari in takrat stopijo v igro uradni serviserji.

Izkušnje potrošnikov so zelo raznolike, zato so na ZPS tokrat k sodelovanju povabili mobilne operaterje in pooblaščene serviserje, da sami povedo, kakšne obravnave so potrošniki deležni, ko prinesejo nedelujoč mobilni telefon.

Večinoma naj bi popravilo trajalo približno tri dni. Operaterji v svojih odgovorih omenjajo daljša obdobja popravila, vendar poudarjajo, da je ta čas odvisen predvsem od napake. Menda se le izjemoma zgodi, da mora potrošnik na popravljen izdelek počakati 45 dni, kar je zakonski rok, v katerem mora proizvajalec izdelek brezplačno nadomestiti z enakim brezhibnim.

Čeprav večino telefonov prej ali slej popravijo, pa se lahko zgodi, da popravilo ni mogoče in je treba mobilni telefon z naslova garancije zamenjati. Potrošnik je upravičen do novega telefona, a lahko se zaplete, če takega modela ni več v prodaji. V takšnem primeru serviserji ponudijo za zamenjavo novejši model z vsaj enakimi lastnostmi, ponavadi pa z boljšimi.

Več o tem si lahko prebereš na ZPS.si!

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri