To je 9 značilnosti milenijcev. Si med njimi tudi ti?

Kaj je tisto kar definira generacijo Y? O tem smo povprašali mlade, ki so del milenijske generacije in prav hitro ugotovili, da pri mladih izjemno visoko kotira imidž, med znamkami pa veliko vlogo igra znamka telefona. 

25. 9. 2017

Strokovnjaki kot glavne značilnosti milenijske generacije omenjajo prilagodljivost, inovativnost, učinkovitost, odklopljenost in skeptičnost, odpornost in vztrajnost, tolerantnost in ekspresivnost.

Timotej Lampe Ignjič, vzornik mnogih mladih skaterjev, je zaupal svoj pogled na generacijo, kateri pripada. Pri njegovi podobi ga najbolj definira športni način življenja. Dodal je še, da bi težko preživel dan brez telefona, da v telefonski 'družbi' preživi precej časa, in da zjutraj najprej pregleda elektronsko pošto in Instagram profil.

Timotej Lampe Ignjič

Samo za pogumne

Če sodobne generacije odraščajo ob nenehni uporabi digitalnih medijev potem blagovna znamka Honor, tista, ki predstavlja popolno izbiro za vse, ki ste radi v trendu z inovacijami. Utelešenje slogana »lovilec svetlobe« predstavlja tudi novi telefon Honor 9, ki je vse bolj priljubljen pri vseh generacijah.

Honor je vodilna e-blagovna znamka pametnih telefonov v okviru skupine Huawei. V skladu s svojim sloganom "For the Brave" je bila blagovna znamka ustvarjena za zadovoljitev potreb digitalnih domorodcev z internetno optimiziranimi izdelki, ki nudijo odlično uporabniško izkušnjo, navdihujejo delovanje, spodbujajo ustvarjalnost in mlade spodbujajo k doseganju svojih sanj.

Honor 9

»Pri predalčkanju lastnosti neke generacije moramo biti previdni, saj je vsak pripadnik generacije različen od drugega. Pri tem pa je izjemnega pomena prav to, da je to prva generacija, ki se je rodila z računalnikom in povezavo do svetovnega spleta v hiši in odrašča ob prisotnosti digitalnih medijev,« pravi Sara Brezigar, strokovnjakinja s področja strateškega upravljanja s človeškimi viri, raziskovalka in soustanoviteljica Akademije Panta Rei.

Honor 9 ima na zadnji strani 3D ukrivljeno steklo, sestavljeno iz 15 skrbno izdelanih plasti, in kovinski rob, ki skupaj ustvarita subtilen kovinski sij. Oblikovanje in steklo dopolnjujejo dih jemajoče barve. 

Ponaša se z nadgrajeno dvojno kamero z 20 in 12 MP velikima senzorjema, neverjetno kakovostjo zvoka in močnim procesorjem za visoko zmogljivost. Honor 9 zna zajemati tudi gibljive slike, ki ponujajo vpogled v trenutek pred in po zajemu fotografije. Poleg gibljivih slik pa še izboljšan portretni način prikaže lepoto obraza s posvetlitvijo obraza.

Honor 9 zajema tudi visokoločljivostni 4K video, ki zmanjša zamegljenost, kompenzira nehotene premike naprave in zajema bolj stabilne posnetke.

Honor 9

Živahno oblikovanje

Honor 9 prihaja na trg v izbranih barvnih odtenkih, ki so jih navdahnili modni trendi. Med novimi barvami je vodilna ledeniško siva (Glacier Grey) – edinstvena barva, ki so jo zasnovali pri Honorju. Barva sije s svetlim srebrno-kovinskim sijem, ki odseva najbolj vroč trend v letu 2017. Telefon prihaja z značilnim modrim podtonom, ki je svoj navdih našel v osupljivem naravnem pojavu: modrem ledu, ki ga najdemo v polarnih področjih.

Honor 9

Zmogljivo jedro

Pod pokrovom Honor 9 utripa procesor Kirin 960, 4 GB delovnega pomnilnika ter vmesnik EMUI 5.1. Te tehnologije naslednje generacije podpirajo polno moč osrednjega in grafičnega procesorja ter s tem obogatijo izkušnje v ključnih primerih, kot je igranje iger.

Honor milenijcem prav tako zagotavlja odlično zvočno zmogljivost s Huaweijevim Histen efektom. Tukaj sta še optimizacija zvoka, ki je nastala v sodelovanju z nemškim nagrajencem in producentom Rainerjem Millardom ter partnerstvo s podjetjem Monster, ki je ekskluzivno za Honor 9 ustvarilo t. i. »Honor Purity« zvočni izenačevalnik.

Honor 9

Navezanost na telefone – je lahko to odvisnost?

Mladostniki postajajo vse bolj navezani na svoje mobilne naprave, saj ti omogočajo dosegljivost in povezljivost 24 ur na dan, 7 dni v tednu. Še posebej pametne telefone, ki jih zaradi izjemne multifunkcionalnosti in neskončnih možnosti uporabe vse težje sploh kdaj odložiti.

Honor 9

Mladi imajo potrebo, da so stalno dosegljivi in na voljo svojim prijateljem, in v strahu, da ne bi česa pomembnega zamudili, stalno preverjajo objave prijateljev na družabnih omrežjih, z njimi komunicirajo, poleg tega pa še igrajo igre in/ali poslušajo glasbo. 

''Milenijci so generacija, ki premika meje. Ne želijo običajnosti in dolgočasja, ne bojijo se stresa ali obremenitve. Odraščali so v prepričanju, da so nekaj posebnega,'' pripoveduje  "Ni dovolj, da razumemo, da so drugačni, treba je razumeti njihov način življenja in dejstvo, da so se rodili v digitalni dobi," zaključuje Brezigarjeva.

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri