Učne težave otrok le izgovor slabih učiteljev?

V Veliki Britaniji naj bi kar 750.000 šolarjev napačno označili za otroke s posebnimi učnimi potrebami.

14. 9. 2010

Po mnenju odbora za standarde izobraževanja otrok in njihovih potreb – t.i. Ofsted, naj bi se za zmotnim diagnosticiranjem skrivalo le slabo učiteljevanje.

Krivi so slabi učitelji

V njihovem zadnjem poročilu naj bi inšpektorji Ofsteda ugotovili, da vsaj polovica otrok, ki so jim pripisali vedenjske in učne težave, v resnici ni prav nič drugačnih od svojih sovrstnikov. Inšpektorji so celo prepričani, da so napačno označeni otroci podpovprečno uspešni zgolj zaradi slabih učiteljskih standardov in neupravičenega podcenjevanja teh učencev.

... in stari dobri pohlep!

Študija kaže tudi na možnost, da je v državnih šolah trend pretiranega ‘identificiranja težavnih učencev’ na pohodu iz povsem pragmatičnih razlogov. Šole z večjim odstotkom otrok s posebnimi potrebami so namreč upravičene do večjih finančnih prilivov in pomoči.

Več o študiji si preberi tukaj.

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri