Sladke pasti prebrisanih oglaševalcev

Oglasi so najbolj učinkoviti ravno takrat, ko jim (nalašč) ne posvečamo posebne pozornosti, kažejo študije.

14. 9. 2010

Kadarkoli prižgemo televizijo ali odpremo časopis, se nam od vsepovsod smehljajo prijazni, nasmejani in lepi obrazi, ki nam skušajo prodati zobno pasto, bonbone ali pa določeno politično opcijo.

Razlog, da smo oglaševanje vendarle sprejeli v svoj vsakdan, pa je naše prepričanje, da jih lahko tudi ignoriramo. Verjamemo namreč, da kadar oglasom ne posvečamo posebne pozornosti, ti na nas ne morejo vplivati.

Kakšna zmota!

Zadnje raziskave pa kažejo, da pri tem prehitro in preradi pozabljamo, kako prebrisani so pravzaprav oglaševalci.

Ker ti vedo, da se večina ljudi ‘brani’ pred sprejemanjem preobilice oglaševalskih vsebin z zavestno blokado pozornosti, so prav to izkoristili v svoj prid:

  • produkt, na katerega želijo opozoriti z oglasom, zato radi obkrožijo s stvarmi, o katerih imamo potrošniki že izdelano pozitivno mnenje.

Tako npr. radi povežejo detergent za perilo s svežim cvetjem, z veliko sonca in prisrčnimi dojenčki. Kadarkoli smo tako izpostavljeni oglasu za njihov detergent, nas prav občutki do teh stvari nezavedno vežejo tudi na detergent, ki pa ga morda - zavestno – celo ignoriramo.

Še več.

Ravno obraten učinek

Rezultati študij kažejo, da imajo reklame na nas največji vpliv ravno takrat, ko jih gledamo na pol pozorno – torej takrat, ko se njih vplivov na naše nezavedno niti ne zavedamo.

Naše ignoriranje oglasov na televiziji in v revijah ima torej ravno nasproten učinek od dejansko željenega.

Več o tem tukaj.

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri