Slabe navade: Kako jih odpraviti?

Vadba nima učinka, če pri izvajanju delaš ene in iste napake. Preveri stanje ...

23. 7. 2010

1. Preskočiš ogrevanje in raztezanje: Mišice z ogrevanjem postanejo prožne za izvajanje težjih vaj. Po končani vadbi jih je treba raztegniti za vitkost.

2. Pretiravaš z aktivnostjo na začetku: Tudi če bi rada hitre rezultate, ne pozabi na proste dneve za počitek.

3. Izpišeš se iz fitnesa, da bi vadila na prostem: Če nimaš dovolj motivacije, vadi s prijateljico ali najemi osebnega trenerja.

4. Čvekanje med vadbo: Vadba je uspešna, če se ji predaš s telesom in predvsem z glavo!

5. Obiskuješ savno, da bi shujšala: Po savnanju imaš manj kilogramov, a na račun izgubljene telesne tekočine.

6. Po vadbi ne zaužiješ niti grižljaja: Za zdrav metabolizem jej v 20 minutah po vadbi, saj mišice posrkajo vso energijo.

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri