Novo v kinu: Načrt za pobeg

Najznamenitejši strokovnjak za varnost v zaporih je ujet v nasilja polni utrdbi, v kateri so zajeti najnevarnejši zločinci – v filmu, ki ga poganja eksplozivna zvezdniška moč Sylvestra Stalloneja in Arnolda Schwarzeneggerja.

Novo v kinu: Načrt za pobeg (foto: promocijsko) promocijsko
18. 10. 2013

Ray Breslin (Stallone) velja za največjega strokovnjaka za zapore – za njihovo gradnjo, varnost in, kar je najpomembneje, beg iz njih. Za to, da pripravlja resnične pobege iz tesno varovanih zaporov, je plačan mastne denarce, in tako se je znašel že v sleherni skrajno varovani ustanovi, ki jo vodi Zvezni urad za zapore; in iz čisto vsakega mu je uspelo uiti.

Ko njegovemu podjetju B & C Security, kjer dela z Abigail (Amy Ryan), Hushem (Curtis »50 Cent« Jackson) in Lesterjem (Vincent D'Onofrio), ponudijo nagrado, dvakrat višjo od njihove običajne cene, da ocenijo Grobnico – ne tako znan, a strogo zavarovan zapor, ki so ga zgradili na podlagi Breslinovih protokolov – se Breslin izzivu ne more upreti. Da bo vse res podobno pravemu služenju kazni, naj lokacije zapora ne bi razkrili in Breslin ne bo mogel stopiti v stik s svojimi sodelavci.

V Grobnici Breslin dojame, da gre za neizprosno in z najsodobnejšo tehniko opremljeno »odlagališče« za nekatere najbolj smrtonosne kršilce zakona. Iz na videz neskončnega labirinta steklenih celic, ki so nenehno pod video nadzorom in obkrožene z do zob oboroženimi zakrinkanimi varnostniki, se zdi nemogoče pobegniti. Kar je še huje: sadistični upravnik zapora Willard Hobbes (Jim Caviezel) si je zadal, da na vsak način zlomi voljo zapornikov, ki zavračajo sodelovanje – kot na primer Breslin.

Ko skuša Breslin uporabiti dogovorjeno geslo, da ga spustijo iz zapora, Hobbes trdi, da nima pojma, o čem govori. Ker gre očitno za past neznanega sovražnika, Breslin nima druge izbire, kot da se obrne na skrivnostnega silaka Emila Rottmayerja (Schwarzenegger), da mu pomaga preživeti v podlosti polni Grobnici dovolj dolgo, da odklene njene skrivnosti.

Načrt za pobeg je po scenariju Milesa Chapmana (ta je prispeval zgodbo zanj) in Arnella Jeska režiral priznani švedski režiser Mikael Håfström.

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri