Moralka tobačnega podjetja Holivudu

Eno največjih ameriških tobačnih podjetij je pred dnevi apeliralo na holivudske studije, naj v svojih filmih ne uporabljajo več njihovih izdelkov, saj bi se po filmskih likih lahko zgledovali tudi otroci.

21. 11. 2006

Gre za podjetje Philip Morris, ki je svojo novo oglaševalsko kampanjo poslala v svet pod sloganom: “Prosimo, ne dajajte našim znamkam cigaret vlog v vaših filmih!”

Za njihovimi lepimi nameni, že trdijo nekateri kritiki, pa morda tiči le preračunljiva taktika. Stanton Glantz, vodja centra za nadzor in raziskave tobačnih izdelkov in izobraževanja v tej smeri na univerzi California v San Franciscu, je njihov apel že ocenil kot prikrito oglaševanje.

Holivuda nič ne gane

Matt Myers, predsednik kampanje Otroci brez tobaka, pa trdi, da filmske studije tudi to ne bo ganilo, tako kot jih že do sedaj niso ganile številne prošnje naj otroke zaščitijo pred filmskimi scenami, v katerih se kadi: “Holivud je ignoriral vse resne probleme, ki jih njihovi filmi prispevajo k problematiki kajenja mladih.”

Številni strokovnjaki po svetu se tem mnenjem pridružujejo in dodajajo, da je problematika kajenja otrok in mladih veliko večja od tega, katera znamka se v filmih izpostavljajo. Lansko leto so tako v eni od ameriških pediatričnih revij objavili študijo, v kateri se je jasno pokazalo, kako močno na otroke vpliva vedenje filmskih likov. Mladi, ki so izpostavljeni kajenju na velikih platnih, so namreč v večji nevarnosti, da enkrat v prihodnosti začnejo kaditi.

Filmska industrija pa zaenkrat ostaja brez komentarja.

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri