Blink - ko si bonbon in moda podata roki

Poudari svoj slog z eno izmed privlačnih Blinkovih škatlic z bonboni. Izbiraš lahko med različnimi slogi in videzi, poiščeš svojo najljubšo barvo in vzorec škatlice.

15. 10. 2013 | Promocijsko sporočilo

4 okusi – 4 barve – 16 različnih vzorcev

Štirje fantastični okusi in barve: jagoda/breskev (oranžna/rdeča), zeleno jabolko (zelena), pepermint (modra) in kola (rjava). Štirje različni vzorci za posamezen okus dajejo kupcem možnost, da Blinkove bonbone prilagodijo svojemu slogu in ga s tem poudarijo.

Zagotovilo za uspeh

Ekipa, zadolžena za oblikovanje Blinkovih izdelkov, ima dolgoletne mednarodne izkušnje z razvojem idej in izdelkov, embalažo in trženjem v sektorju izdelkov za široko porabo. "Opazovali smo naše najstnike, kako se navdušujejo nad resničnostnimi šovi. Kako pomemben je za njih slog – njihov trud, da bi bili edinstveni in da bi izstopali iz množice, vendar še vedno pripadali skupini. Kako se povezujejo in promovirajo v spletnem prostoru in v realnem življenju. Vendar nismo našli drugih bonbonov, ki bi sledili temu trendu," razlaga Claus Byrum.

Konec leta 2010 so bili na trg lansirani prvi Blinkovi bonboni, sedaj so prisotni že v 40 državah. Ustanovljeni sta bili regionalni pisarni v Hong Kongu in Dubaju. V preteklem letu so mladi in njihove mame po vsem svetu kupili dvajset milijonov škatlic.

Zakaj takšen uspeh?

Škatlice pritegnejo pozornost. Različne barve, bogata paleta vzorcev, velikost škatlice in "bling-bling učinki" diamanta v prvi vrsti in najbolj privlačijo mlade. Najstnice zbirajo škatlice, mame pa se navdušujejo nad funkcionalnostjo škatlice, ki preprečuje iskanje izgubljenih bonbonov po torbici. Očetje običajno pohvalijo dobro uravnoteženost okusov in visoko kakovost bonbonov. V segmentu bonbonov brez sladkorja je Blink našel vrzel, ki jo je uspešno zapolnil.

Nagradna igra Blink - Memory s stilom!

Sodeluj v zabavni igrici Memory, kjer bomo med prvih 100 na lestvici najhitrejših izžrebali tri igralce ali igralke, ki bodo prejeli bon za trgovino Galerijo Emporium in Emporium Ljubljana v vrednosti 100€, še dvajset njih pa potolažili s sladkim paketom Blink bonbončkov v vseh štirih okusih.

Bleščeča nagradna igra pa poteka tudi na Facebook Blink Mints Slovenija, kjer bodo podarili Swarowski kristalčke in Blink bombone.

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri