DoubleRecall ali Kaj bi vi sploh radi od mene?

Še včeraj sem lahko po mili volji klikala naokoli po vašem portalu, danes pa me je ustavila nekakšna aplikacija ...

2. 2. 2011 | Promocijsko sporočilo

.... ki od mene zahteva, da pred nadaljnim brskanjem po meni najljubših straneh vpišem nekakšne znake in besede.

Pa kaj bi sploh radi od mene?

Najprej  ...

Ta mala ‘nevšečnost’, ki ti bo vzela zgolj trenutek ali dva, kolikor je potrebno, da iz rok spustiš skodelico kave in pretipkaš željeno besedo ali dve v njen obrazec, te bo doletela zgolj enkrat na dan (če si medtem seveda ne boš omislila brisanja cookiejev, ki si jih za ‘dobrodošlico’ dobila od dotične spletne strani).

In zakaj bi morala enkrat na dan, torej prvič, ko boš tistega dne kliknila na www.cosmopolitan.si, sploh izpolnjevati DoubleRecall zahtevo po prepisu izbranih besed?

Verjetno si že opazila, da:

  • so nekatere spletne strani že uvedle t.i. plačljive vsebine, ki po denarnici udarijo predvsem uporabnike in mnogi se zato raje odrečejo prebiranju vsebine, ki jih zanima, kot da bi zanjo plačali (splet naj bi bil vendar zastonj ... res?),
  • na spet drugih je skorajda nemogoče še najti konkretno zabavno vsebino sredi preobilice oglasnih sporočil in vsiljivih spletnih benerjev, s katerimi za pozornost drug čez drugega tekmujejo oglaševalci ...
  • pa tretje? Še zadnji, povsem brezplačni zadnji spletni 'mohikanci' prav počasi hirajo in izginjajo s spletnega omrežja, saj si lačni avtorji spletnih vsebin slej ko prej premislijo in poiščejo želodčkom bolj prijazna življenjska poslanstva.

V izogib plačljivim vsebinam!

DoubleRecall je med naštetimi – vsaj po našem mnenju – še najbolj prijazna strategija. Od vsakega zahteva nekaj malega in nikomur ne vzame preveč:

  • od uporabnika zahteva zgolj trenutek njegovega časa, s čimer si tako v nadaljevanju zagotovi še naprej brezplačne dostope do vseh člankov, videov in drugih spletnih vsebin,
  • aktualni sponzor DoubleRecall akcije bo v zameno za ta trenutek pozornosti namesto uporabnika izplačal lastnika oz. avtorja spletnih vsebin,
  • od avtorjev spletnih vsebin pa lahko poslej pričakuješ bolj zanimive in kvalitetnejše spletne vsebine, za katere bo uporabnikom neprimerno lažje enkrat dnevno odtipkati tisto besedico ali dve ;)

V komentarjih pod našo novico nas bo zanimalo tvoje mnenje o DoubleRecallu:

  • ti gre strašno ali le malo na živce, morda pa te sploh ne moti in razumeš, da je to na dolgi rok v dobro vseh?
  • se ti zdi pošteno do vseh vpletenih ali poznaš morda še kakšno boljšo možnost, da bi bil 'volk sit in koza cela'?
  • še kakšno vprašanje, ki se ti ob vsem skupaj poraja?

Za več informacij o tem, kako deluje DoubleRecall in ali se mu je mogoče ogniti, klikni tukaj!

Takole pa so svojim bralcem o DoubleRecallu razložili tudi na www.dnevnik.si!

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri