Novi film za Peugeot 208 je bil posnet v Sloveniji!

Šest mesecev po začetku prodaje v Evropi, Peugeot nadaljuje z oglaševanjem novega Peugeota 208 v isti smeri in pri tem poudarja fizična občutja.

12. 9. 2012 | Promocijsko sporočilo

Z novim mednarodnim filmom 'Roke', ki je bil posnet v Sloveniji s slovenskimi igralci in ob pomoči slovenske produkcijske ekipe, Peugeot izkorišča priložnost osredotočenja na močne plati proizvoda, novega Peugeota 208, ki je pozicioniran kot vozilo, ki uteleša inuitivnost, ergonomijo in športnost: z velikim zaslonom na dotik, z ekskluzivnim kompaktnim volanom in s športnim dizajnom.

Polnost življenja na dosegu roke

Film, ki združuje estetiko, čustva in sodobnost, se osredotoča na ključne trenutke v življenju, ki jih izkušamo prav s svojimi rokami - od prvih odkrivanj toplote in hladu, do dotika z bližnjimi in nam ljubimi, prek različnih senzacij čuta tipa do odnosa z vsem, kar nas živega in neživega obdaja.

Film bo s pestro paleto življenjskih izkustev nagovoril prav vsakega od nas in v skladu s svojim poslanstvom kot vrhunec vseh teh občutij postavil tudi izkušnjo vožnje z novim Peugeotom 208.

Film je režiral večkrat nagrajeni John Dolan, ki je dotelj posnel številne odmevne kampanje za stranke, kot so BMW, Mini, ESPN, Volkswagen in Got Milk? Njegovo odlično kampanjo za IBC Root Beer so prikazali na AICP Showu in ga izbrali za spot za stalno zbirko v Muzeju sodobne umetnosti. Režiral je tudi druge odmevne kampanje za  družbe Coke, Visa, AT&T, Nokia, Honda, Skoda, McDonalds, Vodafone, Verizon, Miller in Ford, če navedemo le nekatere.

Iz Slovenije z ljubeznijo!

Film so posneli v Sloveniji, bolj natančno v Triglavskem narodnem parku, v občini Bovec in v Gorici.

Izvršna produkcija filma je bila zaupana slovenski produkcijski hiši Bas production. Bas production je v preteklosti že sodeloval pri izvršni produkciji za BETC Euro RSCG, med ostalim tudi pri Filmu za Canal+, ki si je prislužil zlatega leva v Cannesu. Pri snemanju filma sta sodelovala dva slovenska igralca in sicer Dejan Pevčevič ter Primož Bezjak.

Še to: glasba je naslovni motiv Knocking on Heaven's Door. 

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri