Cosmo gurmanka: Hitra poletna dejstva

Ohlajene poletne juhe so odlična priložnost, da ješ več sadja in zelenjave. Gazpačo, kumarična, melonina … osvežujoči so in bogati s hranili. Pripravi jih s sezonskimi sestavinami s paličnim mešalnikom ali jih zmešaj v navadnem mešalniku.

21. 6. 2011

Za uravnotežen in okusen dober tek odličen namig:

Superhrana

Kvinoja

To oreškasto, rahlo seme hitro postaja zelo trendno, saj je polna beljakovin in odličen vir magnezija in železa. S porcijo kvinoje boš zaužila približno 240 kilokalorij, dodaš jo lahko solatam ali juham ali postrežeš posebej kot prilogo, super je tudi v kombinaciji s tofujem, algami in zelenjavo za polnovredno malico.

V & O

“Ali moram biti pozorna na kalorije ali na maščobe, če želim shujšati?”

Kalorije: Če porabiš več kalorij, kot jih zaužiješ – naj izhajajo iz beljakovin, ogljikovih hidratov ali
maščob –, boš izgubila odvečno težo.

Maščobe: Tvoje telo potrebuje kakovostne maščobe (iz hladno stiskanih olj, avokada …), odreci pa se ocvrti in z maščobami prepojeni visokokalorični hrani.

Boj med jedmi

Ocvrti kalamari vs piščančja krilca

  • Kalamari

Kcal: 890, maščoba: 54 gramov

Če naročiš karkoli ocvrtega, bo to zvišalo kilokalorije in nasičene maščobe, toda kalamari so nizkokalorično izhodišče, zato ne boš končala v tako visokih številkah, kot bi z drugo ocvrto hrano.

  • Piščančja krilca

Kcal: 1,320, maščoba: 110 gramov

Ta priljubljena hrana ponuja beljakovine, toda krilca so ocvrta, in če jih pomočiš še v omako, kar kopičiš kalorije in maščobe, ki mašijo žile. Ne pomakaj jih v omako ali podeli krožnik s fantom, in skupaj se bosta izognila stotinam kilokalorij.

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri