Barcaffe za lepši dan: Gremo na kavo!

Konec avgusta je blagovna znamka Barcaffe na svoji Facebook strani 'Barcaffe za lepši dan' lansirala spletno aplikacijo z imenom 'Gremo na kavo'.

15. 9. 2011 | Promocijsko sporočilo

Ta je bila razvita s prav posebnim namenom, in sicer spodbuditi dejansko druženje ob skodelici kave, ki so ga družabna omrežja s svojim razcvetom dodobra oklestila.

Facebook – medij, na katerem je kampanja temeljila, in 'krivec' za upad dejanskih socialnih stikov – je bil tisti kanal, ki je uporabnike spet povezal in bil dejanski povod za obuditev in vzdrževanje pristnih prijateljskih stikov.

Aplikacija je že v prvih dveh tednih doživela velik uspeh: poslanih je bilo kar 52.040 vabil na kavo, od tega pa 4.020 dejanskih druženj, ki so jih uporabniki potrdili tudi s sliko.

Aplikacija 'Gremo na kavo' je s svojo viralnostjo in prefinjenim vodenjem uporabnikov od 'novega k staremu' odličen primer obujanja tradicionalnih druženj, ki jih je svetovni splet s širitvijo družabnih omrežij zapostavil.

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri