9 nasvetov, ki bi jih morala upoštevati vsaka ženska

Upoštevaj nekaj nasvetov, zaradi katerih boš ohranila svoje zdravje, čustveno stabilnost ter bila hkrati videti lepa in vitalna.

9 nasvetov, ki bi jih morala upoštevati vsaka ženska (foto: Shutterstock) Shutterstock
6. 6. 2016

1. Nehaj šteti kalorije

Te štetje kalorij ob vsakem obroku spravlja ob živce, ker bi res rada shujšala? Predlagamo ti, da prenehaš šteti kalorije in začneš jesti zmerne količine hrane. Najbolje je, da vsak grižljaj dobro prežvečiš. Ugotovila boš, da boš sita že po polovični porciji, ki jo imaš na krožniku.

2. Pij dovolj vode

Nikar tudi v hladnejših dneh ne pozabi na pitje vode ter sadnih in zeliščnih čajev. Privošči si vsaj en kozarec tekočine na uro. Res je, da boš morala pogosteje na stranišče, a pomisli – tako bo tvoje telo ves čas odstranjevalo strupe iz telesa.

3. Stik z naravo

Vsaj enkrat na teden si privošči gibanje v naravi – v obliki sprehoda, pohoda ali teka po gozdu. Pomembno je, da se tvoja pljuča nadihajo svežega zraka. Naberi si dovolj kisika za zdravo delovanje organizma.

4. Vsak dan si privošči kaj sladkega

Se ne moreš odreči sladkarijam? Nič hudega, vsak dan si lahko privoščiš nekaj sladkega. To ti bo manj škodilo, kot ves stres, ki si ga povzročiš, ko se stoodstotno odrekaš nekaj, kar imaš rada. V primeru, da je tvoja želja po sladkem še vedno premočna, jedi odišavi s cimetom ali vaniljo. Boš videla, da vonjave lahko preprečijo požrešnost.

5. Na sonce, ko je le mogoče

Če je jutri napovedano sončno vreme, pokliči prijateljice in namesto, da se dobite na kavici, se odpravite na sprehod po mestnem parku. Tako boste vse dobile dovolj sončne energije za tvorbo vitamina D.

6. Treniraj mimogrede

Živila, ki jih kupiš v trgovini, zloži v dve vrečki. Tako boš enakomerno razporedila težo bremena, ki ga moraš prinesti do doma in mimogrede poskrbela za telesno vadbo. Še v fitnes ti ne bo treba!

7. Dotikaj se

Zakaj se ne bi na vsake toliko časa malo razvajala. Če nimaš denarja za masažo, prosi partnerja, da te zmasira – vseeno je, kakšni gibi te bodo masirali, pomembno je, da boš občutila njegovo toploto. Lahko pa zase poskrbiš tudi sama – zmasiraj si glavo, roke ali stopala – točke, ki jih lahko dosežeš, bodo hvaležno prejele toplino dotika.

8. Nauči se obvladati stres

Ugotovi, kaj v tebi povzroča stresna občutja. Če ne moreš odstraniti vira stresa, se ga nauči obvladovati – predvsem ugotovi, kako se lahko stresa znebiš. Poišči svoj način in ga uporabi, ko boš potrebna sprostitve.

9. Najprej uredi zasebno življenje

Tvoje čustveno in seksualno življenje mora biti urejeno – od tam namreč izvira sreča in moč za premagovanje vsakdanjih obremenitev. Če boš čutila, da te partner podpira, boš še bolj uspešna. Če si samska, se najprej nauči biti srečna sama s seboj. 

Preveri še, kateri so znaki sezonske depresije, in tudi 15 znakov, da zapravljaš čas.

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri