4 načini, kako se nehamo obremenjevati za vsako malenkost

Sreča ali obremenjevanje? Izbira je tvoja, vendar imej v mislih, kaj vse skrbi prinesejo s seboj.

4 načini, kako se nehamo obremenjevati za vsako malenkost (foto: Profimedia) Profimedia
6. 7. 2017

Seveda te lahko tu in tam kaj skrbi, ampak to je le del življenja. Obremenjevanje pa postane resnična težava, ko je to edino, o čemer lahko razmišljaš oziroma še huje: ko te tvoje skrbi ponoči držijo pokonci. Skrb lahko postane tista velika pošast, ki poje vse in pusti le nekaj prostora za soncečno svetlobo in priložnosti.

Kar je še bolj strašljivo: obremenjevanje te preoblikuje iz čudovite osebe v boječo. Skrbi zmešajo naše misli, nas imajo za ujetnike in transformirajo pozitivne misli v negativne, kar privede do tesnobnosti.

Če si samo sebe "ujela", da se čisto preveč obremenjuješ (sploh z manjšimi stvarmi) in želiš to spremeniti, potem so ti štirje nasveti vse, kar potrebuješ:

1] Začni skrbeti zase, se negovati

Vzami si čas zase. Ne pritiskaj nase s prepričanjem, da moraš biti superženska (ali supermoški). Z neobremenjenimi možgani deluješ veliko boljše, hitrejše in učinkovitejše.

Nekaj časa na dan posveti meditaciji, sprehodom v naravi, jogi ali kakšni drugi aktivnosti, ki te sprošča.

2] Osredotoči se na stvari, nad katerimi imaš nadzor

Vse okoli tebe ti vsak dan vsiljuje informacije, o katerih ti je vseeno ali nad katerimi nimaš nadzora, a vendar imajo na tvoje življenje velik vpliv (na primer oglasi, ki oglašujejo določen proizvod).

S tem, ko minimaliziraš izpostavljenost kanalom, ki te informirajo o stvareh, nad katerimi nimaš nadzora, boš odkrila področja v svojem življenju, nad katerimi ga imaš.

S prevzemanjem kontrole nad stvarmi, ki jih lahko spremeniš, bo tvoja tesnobnost izginila.

3] Najdi hvaležnost

Odpri oči in možnosti ter najdi trenutke, ljudi, situacije, stvari ali okoliščine, za katere si hvaležna.

Hvaležnost je prehod k sreči. Vodi te k notranjemu miru, zato najdi 3 stvari na dan, za katere si lahko hvaležna.

Že samo ta "vaja" lahko spremeni tvoje življenje.

4] Ustvari si miselni zemljevid

Če potrebuješ nekaj konkretnega, s čimer bi delala, si ustvari v glavi zemljevid. Vzami velik papir, nanj na sredino napiši svojo skrb ali težavo in ga obkroži.

Vsako misel, ki ti pride na pamet v zvezi s težavo, zapiši na list in jo s črto poveži s skrbjo. To ti bo razjasnilo misli in ti dalo odgovor na tvoje težave.

Četudi se stavek "preveč se obremenjuješ" sliši nedoložno, lahko ima zelo velik vpliv na tvoje življenje, zato prevzemi nadzor nad njim in se s težavami sooči kakor hitro se moreš. Tako ti ne bo treba porabljati energije za skrbi in tudi spala boš lahko v miru.

Zavedaj se, da si vredna. Spusti svojo notranjo lepoto na plan, naj bo ves svet tvoje igrišče.

Prirejeno in prevedeno po: Your Tango

Preberi še: 5 znakov, da si bila v prejšnjem življenju mačka ali pa Kako se vaše znamenje znajde v bitki s stresom in tesnobo?

Priporočamo tudi: 7 močnih citatov svetovno znanih in uspešnih žensk o sreči.

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri