Osvojene in zanemarjene

Nesel te je na vrh sveta, da bi te osvojil. Potem je pustil, da dol hodiš peš.

22. 2. 2007

Preden si mu dala zeleno luč, je počel neverjetno romantične stvari. Kupoval ti je rožice – ogromne šopke. Peljal te je na sprehode – po Benetkah. Zdaj ko sta skupaj, pa te jemlje za samoumevno. Si razočarana, ker je tvoja zveza le senca obdobja, ko te je snubil? Dobrodošla med veliko večino žensk. Le kako si nasedla njegovim obljubam?

Dober marketing

“Tvoje oči so najlepše na svetu!” Ne moreš verjeti, kajne? Nobena ženska ne bi padla na tako nespretno osvajanje. Trik je v tem, da te gleda, kot da bi imela najlepše oči na svetu. Obenem pa je tako samozavesten, kot da si prav on zasluži žensko, ki ima najlepše oči na svetu.

Kot v filmu: okoli vaju se zamegli, on te gleda, kot da na svetu ne bi obstajala nobena druga ženska. Verjetno se ti to že sliši zanimivo, toda razlika med prvim in drugim pristopom je le marketing. Dober marketing! Nobenega oglasa ne jemlješ resno, ker ti že ne nasedaš pravljicam. Kljub temu se za oglaševanje zapravljajo milijoni. Oni že vedo, kaj pri kupcu vžge in zakaj se jim splača oglaševati.

Prav tisti moški, ki so zelo uspešni pri ženskah, so izkušeni in najbolj vedo, na kaj se boš prijela. Ja, žal: bolj kot so sanjski, bolj verjetno je, da prodajajo meglo.

Jamski moški in ženske

Ko gre za razmnoževanje in za vse, kar je z njim povezano, smo še vedno precej nagonski. Nešteto žensk se zaljubi v moške, čeprav čutijo, da niso pravi zanje – ker jim pač povzročijo metuljčke v trebuhu in proti temu res nič ne morejo. Še vedno je alfa možakar tisti, ki pobere alfa samice.

Pri tebi že ni tako. Ne nasedaš pretepačem in bogatim tipom v besnih avtomobilih? Mogoče res ne, toda ali bi bila z moškim, ki je najslabši na vsakem področju? Seveda ne. Tudi tvoj možakar je alfa. Najboljši bikec v ‘štalci’, pa naj bo še tako majhna. Status v družbi, bogastvo, športna postava, sposobnosti – vse to so lastnosti, s katerimi osvajamo ženske.

Celo raziskave so to potrdile. Ko so skrivaj opazovali ljudi v barih, so moški, ki so bili najbolj priljubljeni med ženskami, sedeli ali stali, tako da so si ‘prilastili’ čim več prostora, svoje prijatelje so tepli po ramah, jih suvali s komolci ali kako drugače kazali, da so nadrejeni. Ves čas pa so se spogledovali z ženskami. V povprečju so ženski pogled ujeli dvanajstkrat, preden je ta ‘popustila’. Moški smo torej kot pavi, ki se šopirijo z razširjenimi repi in prav smešni bi bili, če žensk od tega ne bi zaščemelo.

Kaj potem?

Dokler za vas moški skačejo skozi obroče kot levi v cirkusu, vam preveč ugaja, da bi se temu odpovedale. Mogoče se kakšen dober fant(ek) ravno ob tem zgraža, češ, kaj sploh vidite na tem postavljaču. Toda ženske si ne želite fantkov. V naravi je pač tako – ženska je izbirčna, ker ni vseeno, kateremu bo dala zeleno luč. Moški je, ko plen enkrat osvoji, svoj cilj dosegel. To pa pomeni, da je vsaka lepa stvar, ki jo naredi zate, potem ko sta že nekaj časa skupaj, vredna dvakrat več, saj jo je naredil zato, ker mu res veliko pomeniš, in ne zato, ker nima izbire.

Dalibor Arula

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri