Model za naslovko 2009 je David Urankar

Vse, ki ste zamudile včerajšnji mega dogodek razglasitve zmagovalca letošnje akcije Model za naslovko, obveščamo, da boste na februarski naslovnici Men's Healtha občudovale kleno telo in nadvse čeden obraz Davida Urankarja.

14. 1. 2009

Prireditev je povezovala vse odmevnejša Ula Furlan, ki je bila prav nad vsakim fantom več kot navdušena.

Kot smo pred dnevi že napovedovali, je revija Men's Health na včerajšnji prireditvi, ki je potekala v obliki velike modne revije blagovne znamke Pepe Jeans by Andy Warhol, povezovala pa jo je vse odmevnejša Ula Furlan, ki je bila prav nad vsakim fantom več kot navdušena, vendarle razglasila težko pričakovanega zmagovalca akcije Model za naslovko 2009, blagovna znamka Remington pa je podelila tudi naziv Remingtonov obraz leta 2009.

Najlepši med najlepšimi

Zmagovalec je 23 leten študent gradbeništva David Urankar.

"Iskreno povedano sem bil nad izborom popolnoma presenečen. Sploh nisem pričakoval, da bom dejansko osvojil naziv. In če me sprašujete kaj pričakujem od zmage, lahko povem, da je moj cilj delati kot model tudi zunaj naših meja."

Do lovorike po naključju

David se je v modnem svetu znašel povsem naključno, saj poleg študija večino časa namenja športu. Je namreč član slovenske A reprezentance v bobu.

"Pred enim letom sem posnel oglasno kampanijo, po tem dolgo časa nisem nič delal, ker nisem imel mnenja, da bi se lahko ukvarjal z manekenstvom, na povabilo ene izmed modnih agencij, pa sem si rekel, poskusit ni greh in kar naenkrat sem pričel delati za številne blagovne znamke, med katerimi je definitivno najpomembnejša kampanija za Muro."

Ne brani se novih izzivov

David se je navkljub že uspešno lansirani karieri odločil, da se prijavi tudi na akcijo Model za naslovko 2009.

"Akcija Model za naslovko se mi zdi je zdela zanimiva izkušnja in tudi motivacija, sploh pa sem kot oseba vedno pripravljen na nove izzive in izgleda, da se je izplačalo." (smeh)

Zmagovalec bo tako krasil naslovnico februarske številke Men's Healha, v prihajajočih dnevih, pa bo potekalo tudi slikanje za oglasno kampanijo blagovne znamke Remington.

Izbran po mnenju žirije

Zmagovalca je izbrala pet članska žirija:

  • odgovorni urednik Men's Health Matevž Korošec,
  • urednik fotografij in priznan modni fotograf Aleksander Štokelj,
  • direktorica agencije Bronz Brigita Novak
  • predstavnik Remingtona, Dušan Čoso
  • vodja projekta Aljoša Krošlin Grlj.

Matevž Korošec je o svoji težki vlogi enega od žirijstov povedal:

"Moram priznati, da so prav vsi finalisti pravi predstavniki revije Men's Health, ukvarjajo se s športom in živijo zdravo življenje. Zmagovalca smo določili na podlagi vseh kriterijev, načina življenja, izkušenj v svetu mode in fizičnega izgleda."

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri