Senka Halebič presenetila s trgovino pop-up s konceptom

13. 2. 2015
Senka Halebič presenetila s trgovino pop-up s konceptom (foto: osebni arhiv)
osebni arhiv

Lepa, pametna in uspešna v poslovnem svetu - najboljša kombinacija za nežnejši spol. Slednjo lahko pripišemo tudi mladi podjetnici Senki Halebič, ki se je pred kratkim podala novim, drznim in zanimivim izzivom naproti.

Ste že kot punčka spremljali modne trende?

Odkar pomnim. Mama mi kdaj pripoveduje, da sem že pri treh letih sama izbirala med ponujenimi kosi oblačil in da mi je bila že takrat pomembna barvna usklajenost - kar velja še danes in nikoli ne bom sprejela, da imam lahko kdaj tudi drugačne barve nogavičk od spodnjega perila. (smeh)

Pri sedmih letih sem že začela na skrivaj obuvati mamine petke, pri enajstih pa sem redno prebirala modna časopisa Vogue in Glamur; medtem ko so sošolke spremljale Brada Pitta in The Kelly Family, je mene bolj zanimalo, kaj ustvarjajo pri Pradi, Givencyju, YSL.

Kaj vam pomeni moda?

Moda mi predstavlja življenjsko filozofijo, sovpada z mojim življenjskim slogom in ne predstavljam si, da bi se delo popolnoma ločilo od modnega segmenta. Skozi modo izražam sebe, svojo individualnost, iščem življenjsko inspiracijo za delo ter motivacijo za lasten razvoj. Moda mi ne predstavlja zgolj modnih smernic, ki bi jim slepo sledila, in upam, da je takih deklet vse manj okoli nas.

Zdaj ste v Ljubljani presenetili s t. i. trgovino pop-up s konceptom. Kdaj se je porodila ideja?

Že pred tremi leti, ko sem prevzela zastopništvo za znamko ELFS, sem imela idejo o združitvi trgovine z znano ljubljansko restavracijo, vendar je bilo iz tehničnih razlogov žal to neizvedljivo. Idejo sem opustila ter odprla showroom ELFS v Ljubljani.

Kakšen koncept je pravzaprav pop-up?

V svetu so trenutno izredno priljubljene pop-up trgovine, torej trgovine, ki se pojavijo na določeni lokaciji in jo hitro spremenijo, saj želijo s tem pokazati, da lokacija včasih ni pomembna; ko je stranka zadovoljna z izdelkom, bo odšla ponj tudi na drug konec mesta, če je res prava oboževalka izbrane znamke. Torej se meri na modne navdušence in moja ideja je bila to prenesti na oboževalce znamke ELFS. Navadili so se na trenutno lokacijo, vendar ta ne bo stalna.

Senka

Ste kdaj razmišljali o lastni blagovni znamki?

Lani se je o tem porodila ideja mojemu prijatelju, vendar mislim, da ni primeren čas. Če bi se odločila za to, se verjetno ne bi za oblačila, saj mislim, da je preveč nadarjenih oblikovalcev, da bi se podala v njihove vode brez strokovnega znanja. Bi pa mogoče uporabila poslovno žilico ter znanje iz ekonomije, vključila strokovne ljudi z izbranega področja ter s tem začela ustvarjati lastno znamko - a vse ob svojem času.

Se tudi vam zdi, da se morda na videz konkurenčne blagovne znamke premalo povezujejo med seboj?

Zdi se mi, da se te meje počasi rušijo in da je že tolikšna preplavljenost trga s posameznimi izdelki različnih znamk, da so se lastniki blagovnih znamk že začeli zavedati pomembnosti povezanosti. Včasih je lahko navidezna 'konkurenca' le dobra priložnost, zato menim, da vsi veliko več dobimo z združevanjem kot pa s strogo samostojnostjo poslovanja.

Trenutno je še zima. Bo poletje spet čas, ko vas bo odneslo na Hvar ustvarjat nove zgodbe? Je že kakšna zarisana? Nam jo lahko zaupate?

Res je, tudi poletje 2015 bom preživela na Hvaru, kjer se že pišejo nove poslovne zgodbe, upam, da tudi tokrat uspešne. Javno lahko razkrijem le novo sodelovanje s švedskim modnim podjetjem, prek katerega želim dodelati razvoj lastne blagovne znamke Hula Hula Hvar. Če se bo del trgovine pop-up s konceptom preselil v poletnem času na brezčasni Hvar, pa naj ostane moja mala skrivnost. (smeh)

POP-UP S KONCEPTOM

Novi trendi, nove lokacije

"Sloveniji sem želela počasi predstaviti svetovne modne trende, ki so tako blizu nas. Ob bivanju na Hvaru sem prejela klic Martine Tutić, lastnice blagovne znamke Lulu Couture, za katero norijo vse hrvaške fašionistke. Predlagala mi je poslovno sodelovanje, saj me je v Zagrebu priporočila uspešna hrvaška podjetnica, kar se mi je zdel res spodbuden znak, da naredim korak naprej.

V naslednjih dneh sem se dogovorila glede sodelovanja z Markom Vučetićem, lastnikom znamke Badalo, ki je takoj podprl mojo idejo o trgovini s konceptom, saj se njegovi ekskluzivni čevlji prodajajo le na Hvaru in v Ženevi, Slovenija pa se mu je zdela odlična vmesna točka.

K sodelovanju sem povabila še New Cute, s katerim sem s prodajo oblačil ELFS uspešno sodelovala dlje časa, ter znamko New Era, katere kape nosijo skorajda vse svetovne zvezdnice in je v Sloveniji dosegla že odlično prepoznavnost med ljubitelji kap. Zadnji hip se mi je priključila še mlada modna znamka Mila Mala, ki na slovenski trg prinaša svežino med izdelovalkami pajkic ter poudarja predvsem slovensko avtentičnost znamke."

Napisal: Domen Mavrič za Story

Novo na Metroplay: Filip Flisar iskreno o obdobju, ko je končal kariero: "Bilo je težko …"