Ne spreglejte! To sta Heidi Klum in Lidl pripravila v sklopu kampanje #LETSWOW

6. 9. 2017
Ne spreglejte! To sta Heidi Klum in Lidl pripravila v sklopu kampanje #LETSWOW (foto: Promocijsko gradivo)
Promocijsko gradivo

Jutri, 7. septembra 2017, ob 20. uri bodo na newyorškem tednu mode premierno predstavli prvo skupno kolekcijo Heidi Klum in Lidla, katere tema je "Heidi & The City". Ti pa boš lahko dogajanje spremljala v živo preko spletnega prenosa na FB strani Cosmopolitan Slovenija in ELLE Slovenija.

#LETSWOW New York

Od jutrišnjega dne dalje ne bo več skrivnost, kaj sta Heidi Klum in Lidl pripravila v sklopu kampanje #LETSWOW, ki je bila v začetku avgusta lansirana v 28 državah.

V New Yorku bo namreč premierno predstavljena njuna prva skupna kolekcija. Prav ob začetku newyorškega tedna mode bodo na mednarodnem dogodku prvič na ogled vsi kosi kolekcije.

"Ljudje doslej niso povezovali Lidla z modo. Heidi Klum nam bo kot kreativni vir navdiha in uspešna oblikovalka pomagala, da bomo to spremenili. Kampanja #LETSWOW pooseblja veselje do mode in bo poskrbela za presenečenje – tako kot Lidl v svetu mode," je povedal Akos Szilagyi, izvršni direktor nabave v Lidlu Slovenija.

Metropola, v kateri se rojevajo in živijo trendi, je pri tem več kot le prizorišče dogodka. Nemška modna ikona je namreč navdih za kolekcijo "Esmara by Heidi Klum: Heidi & The City" našla v svojem najljubšem mestu.

Heidi Klum & Lidl

NOVA kolekcija odraža vrvež New Yorka in vsestranskost, ki jo pooseblja Heidi Klum!

Rezultat je vsekakor vreden pozornosti. Ponuja urbani videz z "vau učinkom": vključuje suknjiče z leopardjim vzorcem, lahkotne majice, "bomber" jakne, super oprijete kavbojke, elegantno čipko, rokersko usnje, sijoče modro in toplo konjakovo barvo.

Vsak kos prepriča z visoko kakovostjo in za Lidl značilnim cenovnim razponom, ki znaša od 7 do okoli 40 evrov. Izjema je jakna v motorističnem slogu, izdelana iz pravega usnja, za katero bo treba odšteti okoli 60 evrov.

"Želela sem oblikovati modna oblačila z "vau učinkom", ki jih je mogoče preprosto kombinirati in v katerih je vsaka ženska videti odlično – vse to po neprekosljivi ceni," je povedala Heidi Klum.

Heidi Klum

Za kdaj je načrtovan mednarodni začetek prodaje kolekcije?

Prodaja se bo v 50 trgovinah Lidla Slovenije začela 18. septembra 2017.

Poleg oblačil (v velikostih od 34 do 44) bodo na voljo tudi modni dodatki in čevlji (v velikostih od 36 do 41). Na mednarodni ravni bo kolekcija naprodaj v skupno 28 državah – v več kot 10.000 Lidlovih trgovinah.

Več o Heidi in projektu na Lidlovi spletni strani TUKAJ.

Novo na Metroplay: Filip Flisar iskreno o obdobju, ko je končal kariero: "Bilo je težko …"