Nagradna igra: Podarjamo Orto majčko!

24. 1. 2011

ORTO za mlade predstavlja edinstveno kolekcijo urbanih oblačil, eno takšno majčko pa ob tej priliki podarjamo tudi na spletu!

In kaj je tako edinstvenega na njihovi novi kolekciji?

Med drugim to, da jo je za svoje sovrstnike zasnovala mlada sarajevska grafična oblikovalka, in to, da bo Si.mobil od vsakega nakupa doniral 1 EUR v dobrodelne namene, društvu Beli obroč Slovenije.

Kolekcija je nastala v okviru mednarodnega festivala kreativne komunikacije Magdalena.

'Orto Collection' - od mladih za mlade!

'Orto Collection' - drzna, modna, urbana in predvsem nosljiva oblačila, ki imajo tudi dobrodelen naboj.

Orto že pol desetletja navdušuje tako s svojo ponudbo, nagradnimi natečaji in izzivi kot tudi s svojimi T-shirti, topi, torbami, kapicami, kopalkami, hlačami in še bi se kaj našlo. Kreativno zasnovo in kroje za slednje so doslej vedno zasnovali kreativci z agencije, ki skupaj z naročnikom ustvarja Orto. Letos pa se je Orto odločil, da mladim oblikovalcem omogoči zasnovo lastne kolekcije oblačil.

Letos je Orto v okviru festivala Magdalena razpisal kreativni natečaj za mlade oblikovalce in jih izzval, da ustvarijo kolekcijo oblačil za Ortovce. Mladi kreativci so tako izkusili, kako poteka delo za dejanskega naročnika in bili postavljeni v situacijo, na katero lahko v svoji profesionalni karieri naletijo. Edino pravilo Orto razpisa je bilo, da mora biti kolekcija 'street wear'. Nismo želeli oblačil visoke mode, ampak take, ki bi jih Ortovci lahko nosili kjerkoli, kadarkoli. Z izvirnimi stylingi na večernih zabavah, ali pa v dnevnem času ob paru hudih kavbojk. Edina zapoved je bila torej: nosljiva, prepoznavna kolekcija.

Kreacije, ki so prispele na Orto kreativni razpis v okviru mednarodnega festivala kreativne komunikacije Magdalena, so bile odlične. Žirijo pa je najbolj prepričala mlada oblikovalka iz Sarajeva, Sanja Planinić. Zmagovalka natečaja je za svojo kolekcijo prejela 2.000 evrov, 'Orto Collection' pa nosi tudi oblikovalčino ime in ji tako kot referenca pomaga do uveljavitve v oblikovalskih krogih. Sanja Planinić, kreatorka nove Orto kolekcije, je dejala, da je tudi sama del ciljne skupine, ki jo Orto nagovarja. Zato jo je pri oblikovanju vodila domišljija, razmišljala je, kaj bi sama rada nosila. Želela si je veselo, živahno obleko, ki je zaradi svoje vsebine, napisov lahko tudi humorističen začetek pogovora na ulici, zabavi, kjerkoli.

'Orto Collection' je na voljo v spletni trgovini www.mimovrste.com. Oblačila kolekcije pa niso le trendi, urbana in nosljiva, ampak so tudi materializacija ideje, da je Nasilje out. Si.mobil bo namreč v imenu Orta od vsakega prodanega artikla iz kolekcije društvu Beli obroč podaril 1 evro.

Orto je blagovna znamka, ki živi in se razvija skupaj ciljno skupino. Je izjemno odprta blagovna znamka in je hkrati mesto, ki v nasprotju z okostenelim in mnogokrat s predsodki obremenjenim družbenim okoljem, ustvarja pogoje, v katerem se mladi želijo združevati, saj jim daje občutek sprejetosti in razumevanja - tudi tako, da vedno znova ustvarja priložnosti, da lahko presežejo pasivnost in sprostijo svoj potencial.

Orto mladim da priložnost, da soustvarjajo, da svojo kreativnost in talente javno pokažejo se izkažejo in hkrati dobijo možnost do izražanja svojega glasu – za to pa so nagrajeni tako z bogatimi nagradami kot z odobravanjem.

Več o 'Orto Collection' tukaj!

Za Orto majčko pa se lahko poteguješ s pravilnim odgovorom na naslednje ...

Nagradno vprašanje

  • Koliko evrov bo Si.mobil doniral ob vsakem nakupu kolekcije 'Orto Collection' društvu Beli obroč?

Svoj odgovor, skupaj s svojimi podatki (ime, priimek, naslov, telefonska in davčna številka), pošlji na nagrade@adriamedia.si. Ime srečnice, ki ji bo čez dober teden žreb najbolj naklonjen, bomo objavili v zaključni spletni novici.

Novo na Metroplay: Matej Zemljič o zakulisju snemanja, dojemanju igralstva in stvareh, ki mu pomenijo največ