Moda Promocijsko sporočilo

Modna preobleka

7. 10. 2013

Zgodba o tem, kako sta se ponovno prepletli lepota in moda.

NIVEA, blagovna znamka, ki se je v srca naših babic zasidrala kot čudežna krema, nas spremljala v otroštvu in do danes ostala nepogrešljiva stalnica na kozmetični polici vsakega doma, je svojo mlajšo sestrico, kremo NIVEA Soft, nagradila z novo preobleko.

GilesTokrat so ustvarjanje zaupali britanskemu modnemu oblikovalcu Gilesu Deaconu, katerega stil navdušuje s humornim pristopom, iskrivostjo, barvitostjo in razigranim duhom. In prav takšni so tudi trije novi zbirateljski lončki kreme NIVEA Soft, ki nas popeljejo v kaos modnega sveta.

Čeprav je Giles predvsem modni oblikovalec, v svetu umetnosti zelo cenijo tudi njegove ilustracije. Dokaz za to so številne objave ilustracij v priznanih revijah in sodelovanje pri razstavah. Za kremo NIVEA je Giles v roke vzel svoj iPad in s pomočjo prstov ustvaril tri barvite zgodbe iz modnega sveta, ki nosijo v sebi močan pečat sodobnega časa. Modna brv nas zvabi na pisto, kjer pod udarnimi ritmi korakajo brhke manekenke v čudovitih kreacijah. Zakulisje poviša srčni utrip, saj je v njem ujeto razburljivo dogajanje v zaodrju, kjer dekleta čakajo še zadnje lepotne popravke ter s poljubi koketirajo z bliskavicami fotografov. Tretji lonček je poimenovan Snemanje in predstavlja modno dogajanje pred fotografskim objektivom, kjer ženska lepota, čudovite kreacije in iskrivi pogledi ustvarjajo čarobne fotografije.

Tako, zdaj imamo še več razlogov, da svojo kožo razvajamo z mehkobo, ki jo zagotavlja jojobino olje v kremi NIVEA Soft – novi lončki so namreč razigrano pisani, razvajajo naš pogled in so nepogrešljiv modni dodatek v naši torbici.

Življenjepis

  • 1992 Giles Deacon diplomira na Central Saint Martinsu. Istega leta začne delati za blagovno znamko Castelbajac.
  • 1998 začne delati pri Bottega Veneti, kjer postane glavni oblikovalec.
  • 2001 začne oblikovati ženske kolekcije za Toma Forda.
  • 2004 prvič predstavi svojo blagovno znamko – Giles.
  • 2004 prejme nagrado najboljšega novega modnega oblikovalca na British Fashion Awards.
  • 2005 ga revija Elle razglasi za najboljšega mladega oblikovalca.
  • 2006 prejme nagrado najboljšega oblikovalca na British Fashion Awards.
  • 2009 prejme nagrado ANDAM.
  • 2010 sprejme mesto kreativnega direktorja za Emanuel Ungaro.
  • 2013 oblikuje tri zbirateljske lončke za blagovno znamko NIVEA Soft.

Tina Curk, fotografije promocijsko gradivo