VIDEO: H&M razkril zakulisje sodelovanja z ikoničnim fotografom

Jean-Paul Goude je posnel fotografije za najnovejšo kampanjo KENZO x H&M, pri kateri je sodelovalo sedem raznolikih znanih osebnosti in vzornikov. Prvič bo na ogled 17. oktobra, še preden bo 3. novembra na voljo v več kot 250 izbranih trgovinah po vsem svetu in na spletu, že zdaj pa si lahko ogledaš zakulisje snemanja kampanje.

VIDEO: H&M razkril zakulisje sodelovanja z ikoničnim fotografom (foto: promocijsko gradivo) promocijsko gradivo
13. 9. 2016

Za KENZO x H&M je Jean-Paul Goude fotografiral v svojem edinstvenem slogu, v kampanji pa bomo lahko videli Iman (supermodel, aktivistka), Rosario Dawson (igralka in aktivistka), Chance The Rapper (hip hop ustvarjalec), Ryuichia Sakamoto (glasbenik in skladatelj), Chloe Sevigny (igralka), Suboi (raperka) in Xiuhtezcatl Martinez (aktivist in vodja “Earth Guardians”).

 “Radi sodelujemo z našimi idoli in Jean-Paul Goude je zagotovo eden izmed njih. Njegove fotografije za KENZO x H&M so naravnost čudovite. V svoj objektiv je ujel osebnost, pozitivo in svobodo kolekcije,” pravita Carol Lim in Humberto Leon, kreativna direktorja pri modni hiši KENZO.

 “Delo s podjetjem H&M ter Carol in Humbertom pri kolekciji KENZO x H&M je resnična pustolovščina. Všeč mi je odnos, ki sta ga prispevala h kolekciji in njuna mladost, energija, humor in stil,” pravi Jean-Paul Goude.

Oglej si zakulisje snemanja kampanje:

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri