Fjällräven X Acne Studios: Ko se srečata funkcionalnost in moda – na švedski način

30. 8. 2018

Nova kolekcija, ki je nastala v sodelovanju globalnih znamk Fjällräven in Acne Studios bo na voljo od 6. septembra dalje. (Čudovite modne kose si oglej v galeriji!)

Ni treba, da znaš izgovoriti 'Fjällräven' (ali vedeti, da beseda v prevodu pomeni 'polarna lisica'), da bi znala ceniti švedsko blagovno znamko, ki je tako močno vtkana v življenje na švedskem in vsaj toliko znana kot cimetove rolice in glasbena skupina ABBA.

Ne dolgo nazaj je znamka prodrla v svet zaradi svoje barvite in klasične kolekcije nahrbtnikov Kånken, ki so jih otroci na Švedskem nosili veliko prej kot hipsterji po vsem svetu.


Barvite in klasične kolekcije nahrbtnikov Kånken so jih otroci na Švedskem nosili veliko prej kot hipsterji po vsem svetu.

Blagovna znamka Fjällräven pomeni mnogo več kot zgolj nahrbtniki Kånken.

Če ne prej, bo to postalo jasno sedaj, s sodelovanjem z edinstveno švedsko blagovno znamko Acne Studios.

Veliki žepi na puhovki so premišljen detajl kreativnega direktorja znamke Acne Studios Jonnyja Johanssona.

"Odrasel sem s Fjällrävnom," pravi kreativni direktor znamke Acne Studios Jonny Johansson.

"Če vam je všeč švedski življenjski slog, je to znamka, ki je zagotovo del vašega življenja. Njihovi kosi se prenašajo iz roda v rok. Fjällrävna ne obravnavamo kot modno znamko, tukaj gre bolj za del kulture, in ker so Švedi obsedeni s funkcionalnostjo, Fjällräven kaže predvsem to neko drugo plat 'švedskosti'. Želeli smo razkriti svetu stvari, ki jih ljudje ne poznajo, in opozoriti na izdeleke, zaradi kateri smo ponosni, da smo Švedi."

Osnovna lastnost kosov je neskončna funkciolanost.

Ne gre za tipično sodelovanje.

Johansson je pozorno preučil kose, ki jih je želel vključiti v novi projekt, ohraniti je želel njihovo bistvo in uporabnost. Dodal je detajle, kot so npr. veliki žepi.

Rezultat je kolekcija, ki išče inspiracijo v neskončni funkcionalnosti znamke Fjällräven in vključuje poseben značaj znamke Acne Studios.


Bi jo imela?

Švedi, ki se jim lahko zahvalimo za Minecraft, Spotify in Skype, so poleg oprijetih kavbojk znani tudi po svoji inovativnosti in sodelovanjih; ta projekt, ki združuje funkcionalnost in modo, kaže obe našteti kvaliteti v slogu.

Preberi še: FOTO: 7 najbolj bizarnih lepotnih trendov letošnjega leta

Priporočamo tudi: Navdušil nas je način, kako je Jennifer Lopez kombinirala najbolj trendi oblekico tega poletja

Novo na Metroplay: Filip Flisar iskreno o obdobju, ko je končal kariero: "Bilo je težko …"