Enakost ne glede na košarice

Štirideset let potem, ko so feministke grozile, da bodo zažgale vse svoje modrčke, so Britanke dobile novo bitko v vojni za enakopravnost ...

30. 1. 2008

Pri Asdi, drugi največji trgovski verigi v Britaniji, ki je v lasti ameriškega gigatna Wal-Marta, so se odločili, da ženskam z bujnejšim oprsjem ne bodo zaračunavali več za večje modrčke. Zaenkrat je prva tovrstna lastovka linija George fashion.

Konec neke ere?

“Tako bomo končno obračunali z enim od zadnjih predsodkov – in to je diskriminacija žensk z bogatim dekoltejem,” je povedala direktorica linije, Fiona Lambert.

“Od zdaj naprej bodo vsi modrčki pri liniji George nosili enako ceno, pa naj gre za tiste s košarico A ali tiste s košarico F.”

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri