Spoznaj Sestri Bučar! - Slovenki, ki navdušujeta z najbolj trendi nahrbtniki v tem trenutku

16. 12. 2016
Spoznaj Sestri Bučar! - Slovenki, ki navdušujeta z najbolj trendi nahrbtniki v tem trenutku (foto: Dominika Bučar)
Dominika Bučar

BOOpacks je znamka, ki sta jo ustanovili sestri Dominika in Katarina Bučar. Ime je premetanka njunega priimka in angleške besede za nahrbtnik. Ta je tudi sicer njun prvi in najprepoznavnejši izdelek, ki se vse pogosteje nosi tudi na ramenih zunaj naših meja.

Pred dobrim letom sta si sestri zaželeli nahrbtnik, ki ga naše trgovine takrat še niso ponujale.

Z idejo sta se obrnili na mamo, ki jima ga je zašila po njunih željah in navodilih.

Vrečast nahrbtnik v srebrni barvi je postal prototip in ostaja, z nekaj manjšimi spremembami, leto dni pozneje eden najbolj priljubljenih izdelkov znamke.

Dominika in Katarina Bučar, stojita za imenom boopacks in si sestrsko delita delo ter se pri tem odlično dopolnjujeta.

Dominika prevzema kreativni del: oblikovanje, pri katerem gradi iz znanja, pridobljenega na fakulteti za arhitekturo, fotografijo, grafično podobo in dizajn. Katarina pa je tista, ki vodi oglaševanje ter odnose z javnostjo.

Trend nahrbtnika je s svojo praktičnostjo v zadnjem času prehitel nošenje torbic, z mešanjem športne mode in večne elegance pa je dosegel priljubljenost tako pri mladih kot tudi nekoliko starejših, ki si ga vsak v svojem stilu vržejo čez rame.

BOOpacks se že od začetka osredotoča na različne dizajne in velikosti nahrbtnikov, se pa znamka širi in poleg nahrbtnikov ponuja tudi torbico v obliki vedra (mini boo backet) ter pisemsko torbico (boo wristles).

V showroomu na Cigaletovi 5 sta poleg izpostavitve svojih izdelkov prostor namenili tudi fotostudiu, ki je na razpolago vsem, ki potrebujejo fotomaterial, za prepoznavnost svojih produktov. Punci si želita, da bi bil to startupovski prostor, v katerem bi mladi med seboj sodelovali ter drug na drugega prenašali svoje znanje.

Poleg umetnega usnja so torbe na voljo tudi v gladkem usnju in semišu. V najnovejši kolekciji se je družini boo pridružil nov dizajn (crossbody) torbice, punci pa nista pozabili niti na kolekcijo za fante.

Trendom sledita ravno toliko, da se v dizajne ujamejo barve in materiali, ki so trenutno v modi, sicer pa ostaja njuna estetika izrazito izčiščena in minimalistična.

Pri celostni podobi znamke je mogoče začutiti njuno veliko ljubezen do morja, sončnih dni in deskanja na valovih.

Pri oblikovanju sledita svojemu okusu in željam, sta pa s svojo estetiko izdelkom vdahnili brezčasnost, ki se ne omejuje na starost ali slog.

Za dekletoma je uspešno leto sodelovanj in povezovanj ...

Njuno delo je opazila ena vodilnih spletnih trgovin Asos, odprli sta svoj showroom ter z znamko Zulu Zion oblikovali omejeno kolekcijo nahrbtnikov ZULUxBOO s pisanimi podlogami.

Besedilo: Nina Vidrih
Fotografije: Dominika Bučar

Preberi še: Top 5 praznično čarobnih lepotnih izdelkov za manj kot 4 evre ali pa si oglej največje modne kikse leta 2016 (FOTO)!

Novo na Metroplay: Filip Flisar iskreno o obdobju, ko je končal kariero: "Bilo je težko …"