Aljoša Krošlin Grlj: 3 prednosti oblikovanja oblačil na podlagi visokotehnološke proizvodnje

Marsikatera sanja o karieri uspešne oblikovalke, ki s svojimi zamislimi navdušuje tudi zvezdnike in influencerje z blogov. Poglej kako še lahko izživiš svoje modne sanje.

13. 7. 2018 | Promocijsko sporočilo

Modno oblikovanje nista le dve kolekciji dnevnih in večernih oblačil na leto; izzive lahko najdeš tudi v ustvarjanju korporativnih oblačil oziroma oblačil, narejenih po meri naročnika – ki ni nujno le en človek, pač pa celo podjetje!

 

Da korporativna oblačila že dolgo niso le bele majice, potiskane z želenim logotipom, zelo dobro ve Aljoša Krošlin Grlj. Aljoša Krošlin Grlj je ugotovil, da lahko svojo strast do modnega oblikovanja in stiliranja udejanja prav prek tovrstnih oblačil, ki tudi zahtevajo veliko mero kreativnosti. Zato je skupaj s partnerji ustanovil podjetje The Icon, v katerem je tudi kreativni vodja; podjetje postaja vedno bolj prepoznavno na področju korporativnih in delovnih oblačil.

Aljoša Krošlin Grlj: »Strast do mode lahko izživiš tudi z oblikovanjem korporativnih oblačil.«


»Večina naših izdelkov je takšnih, da spadajo v kategorijo športnih oblačil in oblačil za prosti čas, nekatera pa lahko mirno oblečete še za kaj drugega. Podjetja, s katerimi sodelujemo, jih uporabljajo za lastno prepoznavnost ali kot delovna oblačila, vedno več pa imamo takšnih naročil, da v sodelovanju z naročnikom razvijemo posamezne kose ali kar celotne kolekcije, ki gredo potem v prodajo. Po potrebi izdelamo tudi poslovni načrt za njihovo prodajo – od raziskave trga do marketinške in prodajne strategije,« pravi Aljoša Krošlin Grlj.

Kdo sploh je The Icon?

Aljoša Krošlin Grlj zelo ponosno o njihovem podjetju pove: »Smo mlado podjetje, polno entuziazma in poletnega zanosa, z mlado ekipo, ki sledi modnim in tehnološkim trendom. Nenehno se izpopolnjujemo in nadgrajujemo svoje znanje, saj je naša želja našim poslovnim partnerjem ponuditi čim bolj celostno storitev.«

Je vaš trg le Slovenija?

Zelo energično in samozavestno Aljoša Krošlin Grlj odgovori: »Ne, to ni bil nikoli naš cilj. The Icon zelo uspešno postopno prodira na zahtevne zahodne trge, predvsem na nemško govoreče in ameriškega. Tudi kar zadeva podizvajalce, iščemo jih povsod, predvsem pa v Bolgariji, Turčiji, Indiji, na Kitajskem, kjer Evropo, navkljub splošnemu mnenju, močno prekašajo s tehnološkega vidika in vidika resnosti v poslu.«

Bi lahko našteli 3 ključne prednosti, ki vas delajo drugačne od ostalih podobnih podjetij?

»Težko je izpostaviti zgolj 3 ključne prednosti našega podjetja, saj je celoten postopek zelo kompleksen in prav vsak delček tega postopka je ključen košček mozaika, da je končni izdelek dejansko povsem v skladu z željami in potrebami stranke,« o prednostih njihovega podjetja pred konkurenco pove Aljoša Krošlin Grlj.

Kljub vsemu pa Aljoša Krošlin Grlj doda še: »Lahko bi rekli, da so 3 lastnosti, ki odlikujejo naše podjetje:

  • Celostna storitev
    Tisto, kar nas dela drugačne od drugih, je to, da stranki ponudimo celostno storitev od A do Ž. To pomeni, da se vse skupaj začne s svetovalnim pogovorom s stranko o njenih željah in potrebah. Sledi raziskava trga o ustreznih materialih za razvoj tkanine, iz katere se bodo izdelovala oblačila za to stranko. Zatem je na vrsti zasnova kroja za vsa naročena oblačila in ne nazadnje še izdelava oblačil. Ključno pa je to, da smo skozi celoten postopek ves čas v stalnem kontaktu s stranko in skupaj z njo razvijamo končni videz unikatnih oblačil le za potrebe te stranke.

  • Visokotehnološki pristop
    Zelo pomembna točka našega celostnega pristopa k strankini želji je uporaba visokotehnološke opreme. Brez uporabe najnovejše tehnike, modernih in novodobnih postopkov namreč ne bi mogli dosegati želenih rezultatov, zaradi katerih postajamo vedno bolj prepoznavni v svetu mode.

    Pri naši proizvodnji stalno uporabljamo le in izključno visoko kvalitetne, trpežne, naravi in okolju prijazne ekološke materiale s certifikatom OEKO-TEX® in sodelujemo zgolj s preverjenimi, visokotehnološkimi proizvajalci in smo člani združenja BSCI, ki si prizadeva za boljše delovne pogoje v globalnih dobavnih verigah.

  • Izredno konkurenčne cene
    Naša proizvodnja je dostopna prav vsakemu kupcu. Da smo lahko dostopni tako zahtevnejšim kupcem, ki jim je najpomembnejša kvaliteta in na ceno sploh ne gledajo, kot tudi tistim, ki jim je velikega pomena tudi cena, smo razvili programe za različne potrebe in cenovne razrede: osnovno in kreativno linijo ter linijo po meri.«

Kako se lotite posla za posameznega naročnika?

»Bistvo vsega je razumevanje naročnika in njegovih potreb. Zato se naš posel vedno začne s podrobnim pogovorom z naročnikom o njegovih željah in potrebah. Potem, ko je vse jasno, se lotimo izbire materiala za razvoj tkanine, iz katere se bodo izdelovala oblačila za tega konkretnega naročnika. Sledi oblikovanje oblačil in dogovor o barvah. Po razvoju tkanine in potrditvi vzorcev je na vrsti izdelava oblačil oziroma kolekcije. Na željo naročnika skupaj z njim pripravimo še načrt prodaje,« razloži Aljoša Krošlin Grlj.

Kdo so vaše stranke?

Aljoša Krošlin Grlj nam o njihovih strankah pove: »Naše največje stranke so: nemška Alpina, Akrapovič, Elan, Helios, Samsung, Telekom Slovenije, Zavarovalnica Triglav in še mnoge druge, na kar smo zelo ponosni. Izredno veliko zanimanje pa na naš naslov prihaja z nemško govorečih trgov in iz Združenih držav Amerike, zato strankam s teh trgov dajemo večjo pozornost.«

Kje se vidite čez 5 let?

»Hm, mogoče na dolgem dopustu na kakšnem eksotičnem otoku,« je v smehu povedal Aljoša Krošlin Grlj ter nadaljeval: »Naša velika želja je vsekakor uspeti na nemško govorečih trgih ter v ZDA in glede na vedno večje število povpraševanj ravno s teh trgov so obeti zelo dobri, saj ravno na teh trgih naročniki iščejo izvajalce, ki so sposobni narediti vse od poroda njihove želje do končnega izdelka, česar smo mi zagotovo sposobni. Kje točno pa bomo čez 5 let, pa bo le čas pokazal svoje,« je skromno zaključil z odgovorom na to vprašanje Aljoša Krošlin Grlj.

Imate kakšen poseben moto – vodilo pri svojem delu?

Aljoša Krošlin Grlj zelo ponosno pove: »Ključnega pomena za naše podjetje je povezanost med vsemi sodelujočimi pri posameznem projektu, pri čemer se držimo načela, da svoje korporativne identitete ne sporočamo zgolj s sloganom in celostno grafično podobo podjetja, pač pa tudi oz. predvsem z našim delom oz. oblačili, ki jih izdelujemo za naše naročnike. Zato smo ponosni na to, da je pri nas unikatna tako naša blagovna znamka kot tudi naši izdelki.«

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri