Veš kako nastane 'lepota' v medijih?

Danes je mogoče z računalniškimi orodji pričarati že res karkoli. Hrana še nikoli ni bila videti bolj slastna, avto nikoli tako bleščeč in dekle še nikoli tako lepo.

4. 10. 2007

Še malo, pa bo zares že nemogoče vedeti, kaj je resnično in kaj ne.

Ideal 'lepote'

Le poglej si tipično naslovnico v reviji, televizijski oglas ali obcestni jumbo plakat. Velike okrogle dojke, osje ozki pas, dolgi plapolajoči lasje, polna in čutna usta, visoko in vitko telo, čudovite in dolge noge. To je to!

Potem pa se pogledamo v ogledalo. In se primerjamo z modelom na jumbo plakatu ...

Le umeten konstrukt?

Odgovore na vprašanje: Veš kako nastane 'lepota' v medijih? so dekleta skušale najti tudi skozi številne Dove delavnice o samozavesti in telesnem videzu 'Tvoje telo?'. In prav počasi se jim je začela razkrivati prava resnica o lepoti: kako jo sebi v prid krojijo različne industrije, kaj lahko narediš za osebno zadovoljstvo s svojo telesno podobo in kaj pravzaprav je resnična lepota.

Dove tako nadaljuje svoje poslanstvo in s svojo kampanjo resnične lepote razširja pomen lepote, kot ga poznamo danes!

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri