Lepota Promocijsko sporočilo

Uh, vsega tega pa gotovo še nisi vedela o KARLU LAGERFELDU!

10. 10. 2019
Uh, vsega tega pa gotovo še nisi vedela o KARLU LAGERFELDU!

Karl Lagerfeld in L'Oréal Paris, dve legendarni znamki iz Pariza, namenjeni lepoti, sta združili moči in ustvarili omejeno izdajo ličil, ki v novembru prihaja na naš trg. L'Oréal Paris s to ekskluzivno kolekcijo časti spomin na Karla Lagerfelda s sloganom: »V vseh nas je nekaj Karla.« 

Znamki s francoskim poreklom si delita vizijo, ki temelji na eleganci, stilu in nenehnih inovacijah. Karl je nekoč izjavil: »Jutri sem lahko popolno nasprotje tega, kar sem danes.« In namen kolekcije je vzbuditi prav ta občutek.

Neposredno pred smrtjo je bil Karl vključen v začetne faze razvoja kolekcije, nato pa so njegovi bližnji sodelavci nadaljevali tesno sodelovanje z blagovno znamko L'Oréal Paris tako, da je vsak izdelek ostal zvest Karlovi kreativni viziji.

Modni fenomen & nadvse zanimiva osebnost

Medtem ko si v pričakovanju te ekskluzivne kolekcije ličil, ki bo novembra zagotovo prinesla posebno svežino na police drogerij, pa preberi še vse zanimivosti, ki jih o Karlu Lagerfeldu verjetno še nisi vedela.

»Želel bi si, da me ljudje pomnijo kot edini fenomen v modi,« je brez skromnosti svojo ambicijo predstavil Karl.

Bil je fenomen v svetu mode in zunaj njega. Prebudil je pariški šik, nam globoko v spomin vrezal pomen resnične sofisticiranosti in obenem pripeljal visoko modo na ulice mesta.

Svet se bo vedno spomnil njegovih modnih revij na Kitajskem zidu in tiste med policami trgovine. Na njegovih modnih revijah je bilo mogoče vse – tudi rekonstrukcija Eifflovega stolpa in 'lansiranje' rakete v naravni velikosti.

Seznam stvari, s katerimi nas je presenečal zunaj modnih pist, pa je še daljši. V morju vseh bomo izpostavili nekaj manj poznanih.

Od karikatur do emotikonov

Želel je postati karikaturist in ustvarjati risanke, vendar je tako zelo oboževal modo, da je svojo karierno pot usmeril na to stran.

Svoje risalne sposobnosti je izkoristil tako, da je ustvaril EmotiKarl – serijo emotikonov, ki so vsebovali njegovo značilno silhueto, z različnimi izrazi na obrazu, roke v rokavicah ter tudi nasmejan in žalosten obraz njegove ljubljene mačke Choupette.

S senčili za veke je barval ilustracije

Karl Lagerfeld je oboževal kozmetične izdelke, vendar je ličila dojemal kot način izražanja. Še bolj zanimivo je bilo, da je oboževal senčila za veke, in to predvsem zaradi ilustracij! S senčili je dopolnil barve v svojih skicah.

Hladilnik za kozmetične izdelke

Leta, preden je hladilnik za shranjevanje kozmetičnih izdelkov za nego kože postal hit med lepotnimi blogerkami, je Karl že imel enakega v svoji kopalnici.

Oboževal je zdrav sijaj kože in ji z nego posvečal veliko pozornosti. Iz tega razloga je tudi prenehal hoditi na sonce in je ves čas nosil rokavice, da bi zaščitil kožo na njih.

Knjige kot ena od najpomembnejših stvari v življenju modne ikone

Karl Lagerfeld je oboževal knjige, imel je osebno kolekcijo z več kot 300 tisoč naslovi. Tako ni čudno, da je kampanje za svoje kreacije snemal prav v osebni knjižnici, specifični po tem, da so bile knjige zložene horizontalno. Kot je povedal, je razlog za to praktičnost – naslov je lažje prebrati, če je knjiga položena horizontalno.

Karlicizmi – citati modne ikone

»Osebnost se začne tam, kjer se neha primerjava.«

»Eleganca je drža. Način premikanja.«

»Moda je igra, ki jo je treba igrati povsem resno.«

»Sončna očala so kot senčilo za veke, z njimi je vse videti lepo.«

»Moj največji luksuz je to, da nikomur ne dolgujem opravičila.«

»Moje noge so trdno na tleh, vendar ne na tem svetu.«

»Zadrži najboljše, vse drugo pozabi.«