To je najboljši način, kako do svilnatih las (jedilnik + kaj uporabljati)

Zaradi pogostega umivanja, toplotne obdelave in preagresivnega barvanja, naši lasje lahko izgubijo lesk, svilnat občutek in postanejo suhi na dotik in pogled. Če so tudi tvoji lasji takšni, potem moraš prebrati to učinkovito dolgoročno rutino za lepše in bolj zdrave lase. Saj veš, čudeži se ne zgodijo čez noč!

To je najboljši način, kako do svilnatih las (jedilnik + kaj uporabljati) (foto: Profimedia) Profimedia
3. 3. 2017

Silikoni in sulfati v šamponu lahko tvoje lase še dodatno obtežijo, zato ti svetujemo, da začneš uporabljati izdelke za lase, ki jih ne vsebujejo. 

Šamponi, ki vsebujejo silikone las ovijejo s tanko vodoodporno plastjo, ki sicer naredi lasje na videz gladke, zelo enostavno jih zato tudi razčešemo.

Vendar pa lahko na dolgi rok silikon prepreči, da bi olje in vlaga prodrla v las, zaradi česar lasje postanejo suhi, nič več sijoči in poškodovani.

Morda se ti bo na začetku zdelo, da bodo lasje malce neukrotljivi in suhi, ampak kmalu se bo začela kazati druga plat las - postajali bodo vedno bolj zdravi in njihova tekstura se bo iz dneva v dan izboljšala.

Prav tako ti svetujemo, da za nego las začneš uporabljati olja, ki bodo zares čudežno delovala na tvoje lase, ki bodo iz tedna v teden bolj sijoči, močnejši in svilnato mehki. In katera so najboljša olja za tvoje lase?

Kokosovo olje

Kokosovo olje zelo učinkovito preprečuje lomljenje las, saj zmanjšuje izgubo proteinov v laseh. Prav tako deluje kot zelo intenziven balzam, ki mehča lase in spodbuja zdravo lasišče, tako da ga vlaži in deluje antibakterijsko.

Med vsemi olji je prav kokosovo tisto, ki najbolj prodre v las.

Kako ga uporabljati?

Vzameš žlico kokosovega olja, ki ga lahko malce pogreješ, da postane tekoče, ali pa ga preprosto podrgneš z rokami, da se zmehča, nato pa ga naneseš na lasišče in proti konicam.

Poskrbi, da ga naneseš čim bolj enakomerno, dobro je tudi, da med tem malce masiraš svoje lasišče. Spleti si kito in pusti, da deluje čez noč. Zjutraj si normalo opereš lase.

Če imaš tanke in ravne lase, potem si tretma naredi enkrat na teden, za tiste, ki imate suhe in skodrane lase pa se priporoča tretma dvakrat na teden.

Arganovo olje

Agranovo olje je krasno za lase, ki niso preveč suhi in poškodovani, ampak imajo samo malce razcepljene konice. Nekaj kapljic arganovega olja bo tvojim konicam dalo nekaj nekaj več vlage, brez da bi jih obtežilo. 

Kako ga uporabljati?

Za bolj bogat tretma nanesi arganovo olje na celotno dolžino las in na konice, pusti čez noč, nato pa lase normalno operi. Za dodajanje sijaja in vlage konicam par kapljic nanesi na konice.

Druga olja, ki jih lahko uporabljaš na enak način so: avokadovo, jojobino in mandljevo olje, za bolj luksuzno (in tudi dražje) zdravljenje las in lasišča pa lahko uporabiš tudi šipkovo olje.

Hrana za lase:

- oreščki: so bogati z omega maščobnimi kislinami, vitamini, antioksidanti in minerali. Za lepe lase so še posebno dobri brazilski oreščki, ki vsebujejo selen, ki je zelo koristen za lase in lasišče, ki je suho in nagnjeno k prhljaju.

šampinjoni: so bogati z biotinom in vplivajo na obnavljanje celic ter izboljšujejo strukturo las.

- jajca: predvsem rumenjak je bogat z biotinom in vpliva na obnavljanje celic in rast las.

polnozrnati izdelki – za zdrave lase si pogosto privošči tudi polnozrnate izdelke kot so kruh, kosmiče ali testenine. Ti bodo tvojim lasem ponudili cink, železo in B vitamine.

nemastni mlečni izdelki – mleko in jogurt z nizko vrednostjo maščobe sta dober vir kalcija, pomembnega minerala za rast las.

- korenje – korenje je izvrsten vir vitamina A, ki pripomore k zdravju lasišča. Zdravo lasišče pa je ključnega pomena za sijoče in zdrave lase.

stročnice – stročnice bi morale biti pomemben del tvojega jedilnika, če želiš izboljšati strukturo svojih las. Ne le da ponudijo bogate količine proteinov, ki koristijo rasti tvojih las, temveč jih oskrbijo tudi z železom, cinkom in biotinom.

temno zelena zelenjava – špinača, brokoli in blitva so odličen vir vitaminov A in C, ki jih naše telo potrebuje za proizvajanje sebuma. To je oljnata substanca, ki jo proizvajajo naše žleze lojnice, in je naš naravni balzam, ki skrbi, da lasje ne izgubijo svoje vlažnosti.

belo meso: piščančje in puranje meso vsebujeta kakovostne beljakovine, ki pomagajo pri izboljšanju kakovosti las, poleg tega pa so še pomemben vir železa.

losos: ko govorimo o zdravih laseh, je losos prav gotovo eno od osnovnih živil, ki bo močno pripomoglo k izboljšanju lasišča in kakovosti las. Obogaten z maščobnimi kislinami omega 3 je losos tudi odličen vir železa, vitamina B-12 in beljakovin.

- vitamin C: rešitev za razcepljene konice in suhe lase se skriva v vitaminu C, ki lase varuje pred škodljivimi prostimi radikali. Zato jej rdečo papriko, pomaranče, jagode, paradižnik in brokoli. 

banane: so polne biotina (vitamina B6), ki je nujen za rast las in sodeluje v absorpciji hranilnih snovi iz hrane, ki jo jemo. Pomanjkanje vitamina B6 povzroča tanjšanje in redčenje las.

- stročnice: fižol in čičerika sta proteinski bombi, ki bosta ojačali lase. Železo, cink in biotin pa bodo preprečili njihovo lomljenje.

Pripravila: Tjaša Kokalj Jerala

PREBERI ŠE: Skrivnost lepih las se skriva v zdravem lasišču - ga imaš? in 10 sijajnih trikov, kako se vsako jutro zbuditi z urejenimi lasmi

OBVEZNO PREBERI ŠE: To je najpomembnejše vprašanje, ki si ga moraš zastaviti v življenju - Si si ga že?

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri