Svoje prsi napolni z masažo

Majhne ali velike, okrogle ali koničaste, viseče ali pokončne – tvoje so! In prej ko jih boš vzljubila, bolje ti bodo služile – če jih boš predano negovala, se bodo celo spreminjale tako, kot si želiš. S preprostimi vajami jih namreč lahko povečaš, pomanjšaš, napolniš in tudi (po)zdraviš.

15. 3. 2013

Slovenke smo pravkar dobile Skrbnik za prsi, priročnik z DVD-jem – edini priročnik na svetu, ki razkriva zdravilne in lepotne obrede za dojke, ki so bili tisočletja dolgo varovana skrivnost taoističnih in tantričnih mojstric, ter jih nadgrajuje z modernim pristopom treninga okoliških mišic ter vzpostav­ljanjem limfne cirkulacije.

Včasih le privilegij Belih tigric, danes pa vseh cosmo deklet

Vadba, ki jo je pripravila avtorica Face force yoge Savina Atai, je popoln paket, s katerim boš negovala področje svojega telesa, ki ne potrebuje le njegovih ljubkovanj in oboževanj, temveč tudi veliko tvoje pozornosti, saj je najpomembnejše za tvoje zdravje, lepoto in pretočnost. Prsi shranjujejo tvoja čustva ter hranijo zavedanje tvoje vrednosti. Po skrbni negi (ki ti bo vzela le par minut dnevno, npr. po prhanju) pa se ti bodo zahvalile s čvrstostjo, povečanjem oz. pomanjšan­jem ter polnostjo.

Zakaj trenirati prsi?

Po kitajski tradicionalni medicini so prsi krona ali pa rana ženske energije. Povezane so z vsemi petimi glavnimi notranjimi organi, areole in prsne bradavičke pa z vsemi žlezami. Ko v dojkah ni pretoka, se limfa ne čisti, nabirajo se zastoji v njihovem tkivu in ga zastrup­ljajo, pojavljajo se cistice in tumorji, v meridianih, ki potekajo skozi prsi, pa ni pretočnosti in posledice tega se izražajo na celotnem telesnem stanju. Ko boš začela skrbeti za svoje prsi, ne boš skrbela le za ta del telesa, temveč boš aktivirala tudi celoten spekter ženske energije, svoje potenciale, čustva, zdravje, lepoto, duhovno zavest ...

Vaje za lepoto in zdravje

Ti hormončki delajo težave? Redna vadba jih bo umirila in stimulirala idealno stanje hormonov, uravnala menstrualni cikel in poskrbela za pretočnost reproduktivnih organov – torej za plodnost. Tvoji mami bodo pomagale preprečevati težave, ki spremljajo menopavzo, pomagajo pa tudi ob raku in po njem. Savina opozarja, da so kljub preprostosti vaje zelo močne, saj zdravijo tudi čustva, ki so izvor vseh bolezni.

Koliko časa ti bodo vzele vaje?

Prvih 90 dni je priporočljivo, da svojim breskvicam nameniš svoj čas prav vsak dan, a zanj ne boš porabila več kot pet minut, saj so vaje kratke, joškice pa hvaležne odjemalke pozornosti. Savina ti priporoča, da v prvih treh mesecih delaš vaje vsak dan, celoten trening pa izvedeš dvakrat na teden; pozneje bo dovolj, da boš vaje delala le še trikrat tedensko. Vaje te bodo povezale s seboj, svojim telesom in čustvi (Savina ti svetuje, da se ne boj tudi tistih, ki si se jim izogibala – prej ko bodo potlačena čustva pokukala na dan in prej ko se boš poigrala z njimi, bolje bo) ter te umirile in napolnile z novo energijo.

Besedilo: Petra Arula

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri