Lepota Promocijsko sporočilo

Subrina - pojem negovanih in zdravih las

15. 4. 2014

Podjetje Ilirija, ki ga je ustanovil Franc Golob s šestimi sodelavci, je na trgu že od leta 1908, leta 1958 pa je nastala Subrina, prvi regenerator za lase. Z nacionalizacijo po 2. svetovni vojni pa je podjetje Golob & Ko dobilo ime Ilirija in nastala je prva negovalna linija za lase Subrina, del katere je bil tudi prvi balzam za regeneracijo las.

Balzam za lase

Tako je poleg šampona Narta balzam Subrina postavil pomemben mejnik na področju razvoja lasne kozmetike, saj je vseboval sestavino, ki je omogočala, da so lasje postali mehkejši, bolj sijoči in vitalni. Uporabljali so ga tudi frizerski saloni in postal je nepogrešljiv negovalni izdelek, ki je bil obogaten tudi s proteini in rastlinskimi izvlečki.

Skozi leta so se balzami izpopolnjevali in v začetku devetdesetih so na trg lansirali balzame za vse tipe las: normalne, barvane, trajno skodrane in tanke lase. Svoje mesto je dobila tudi maska, ki je vsebovala izvleček aloe vere.

S proteini in vitamini

V samostojni Sloveniji je podjetje spet dobila v roke družina Rozman. Takrat se je največ delalo na razvoju negovalne lasne kozmetike in barv za lase.

Ob prenovi blagovne znamke 1998 je Subrina predstavila razširjeno linijo, ki je poleg balzamov vsebovala tudi šampone in izdelke za oblikovanje las. Izdelki so bili obogateni s svilenimi proteini in vitamini za dodatno nego in zaščito las. Istega leta je Subrina razširila svojo ponudbo s posebno linijo izdelkov za frizerje – Subrina Professional.

Nagrada

Leta 2004 so se določili, da ponudbo razširijo tudi na druga področja, kot je nega telesa in barve za lase Subrina. Poleg novih izdelkov so naredili tudi zanimivo embalažo, ki je dobila nagrado Gospodarske zbornice - slovenskega oskarja.

Za problematično lasišče

Leta 2005 so naredili novo linijo, ki se je ukvarjala s problematičnim lasiščem Subrina Recept. Podjetje Ilirija je leta 2006 odkupilo Lek Kozmetiko in tako še nadgradilo razvoj in proizvodnjo kozmetike. Ponudba izdelkov je postajala čedalje bolj obsežna, Ilirija pa je okrepila položaj največjega proizvajalca kozmetike v tem delu Evrope.

Subrina je tako prehodila pot od enega samega inovativnega izdelka, balzama za lase, do blagovne znamke, ki zajema širok nabor negovalnih lasnih izdelkov in izdelkov za oblikovanje las, problemskih šamponov Subrina Recept, otroških šamponov in gelov za prhanje Subrina Kids, barv za lase Subrina Saten, Subrina Charm, Subrina Creme Colour, Subrina Supreme, Subrina Vivid in negovalne linije za telo Subrina.

Od rdeče do moderne

Leta 2009 so osvežili podobo rdeče Subrine, ki je ostala takšna prav do tega leta, zdaj, leta 2014, pa se Subrina predstavlja v popolnoma novi podobi. Združili so izjemno tradicijo, dolgoletne izkušnje in znanja, ki sledijo najnovejšim razvojnim smernicam. Mehkoba, sijaj in vitalnost nove Subrine se izražajo tako z zunanjo podobo kot tudi z dovršenimi formulacijami.

Z domačo slovensko proizvodnjo v proizvodnem obratu v Lendavi ponujajo potrošniku preverjeno kakovost in sledljivost vse od ideje pa do končnega izdelka. Vse formulacije testirajo frizerji na prostovoljcih – s tem dosegajo visoko kakovost in konkurenčnost na trgu, saj izdelke od prvih vzorcev do končnega izdelka primerjajo z izdelki drugih konkurenčnih znamk.