Skrivnost tvojih čvrstih prsi

Prsi? Vse so lepe. Velike in majhne, okrogle in v obliki solzic ... le da so lepe in negovane. Preberi si, kaj lahko storiš za svoj parček, da bo kar najdlje kljuboval gravitaciji.

2. 5. 2011

Oblika in velikost prsi sta genetsko zasnovani, to, da so čvrste in negovane, pa je bolj ali manj že lahko v tvoji domnevi.

S pravilno prehrano in pravilnim prhanjem, različnimi vajami in domačimi pripravki lahko namreč narediš prave male čudeže.

Preventiva velja!

Skozi življenje se v prsih dogajajo nenehne spremembe.

Njihova velikost se pod vplivom hormonov, s hujšanjem in rejenjem spreminja. Ključna obdobja, ko moramo negi prsi posvetiti še posebej veliko pozornosti, so po porodu, med časom dojenja in ko ženske vstopajo v menopavzo, saj se takrat zaradi raztezanja mlečnih žlez začenja spreminjati njihova oblika. Negativno vpliva tudi močna in neredna menstruacija.

Kaj torej vendarle lahko storiš?

Prehrana in knajpanje

Uravnotežena prehrana je zelo pomembna, saj se s krvnim pretokom in limfo hrani tkivo, iz njega pa se izločajo toksini. Če izločanje toksinov ni popolno, se spremeni oblika prsi in lahko se poveča možnost nastanka raka.

Prekrvavitev prsi lahko izboljšaš s knajpanjem, kar pomeni, da se prhaš izmenično s hladno in vročo vodo, kar spodbudi cirkulacijo krvi in elastičnost kože.

Zelo je pomembno, da se masiraš s srednje močnim curkom vode in da vedno končaš s hladno vodo.

Izbor modrčka in vaj

Modrček mora biti oblikovan tako, da ga med nošenjem skoraj ne čutiš.

Nekateri strokovnjaki celo trdijo, da dolgotrajno nošenje modrčka ni zdravo. Modrček sicer polepša videz prsi in opravlja delo prsnih mišic, ki podpirajo prsi, te pa se lahko zato polenijo. Na splošno pa menda velja, da za rakom na dojkah zboli več žensk, ki nosijo modrček 24 ur na dan. To pomeni, da modrček pritiska na tkivo, kar omejuje limfni sistem, da ta ne more izločiti toksinov, ki se zadržujejo v tkivu.

Če ne moreš biti brez modrčka (in večina žensk tega ne more), potem ga nikar ne nosi več kot 12 ur na dan.

Pomembno je tudi, da je narejen iz naravnih materialov in da so naramnice iz elastike, mehke, široke in dovolj dolge. Za športne aktivnosti izberi športni modrček, saj takrat potrebuješ prav posebno močno oporo, po aktivnosti pa se takoj oprhaj.

Uvedi rutino vsakodnevnih vaj, ki krepijo prsne mišice – plavanje na primer krepi mišice, ki 'nosijo'prsi.

Vzemi 1 kg težke uteži in jih dvignite 15-krat nad glavo. To ponovi 3-krat.

Ko si v službi, lahko nekaj minut stiskaš dlani, sklenjene pred prsmi. Komolci morajo biti vzdignjeni do višine ramen ali pa se opiraj v stene.

Piling in nega s kremo

Da bi občutljiva koža dekolteja in prsi ostala dalj časa mehka in voljna, enkrat na teden na to področje nanesi lahek piling. Namesto rokavice za prhanje in močnega masiranja, ki lahko še bolj škodi občutljivi koži, naredi fini domači piling (ali pa izberi tistega, ki ga imaš za obraz, saj vsebuje mikrogranule) in z nežnimi gibi masiraj kožo, da odstrani vse odmrle kožne celice.

Potem na prsi in dekolte vmasiraj vlažilno kremo brez škodljivih sestavin, da boš kožo še dodatno nahranila. Pri nanašanju katerekoli kreme za prsi je pomembno, kako jo nanašaš. To počni s krožnimi gibi.

Čarobna beseda se imenuje masaža.

Masaža vsaj dvakrat na teden

Količino maščobnega tkiva v prsih določajo geni, teža, zdravstveno stanje in starost ženske in zato na obliko in velikost ne moreš vplivati neposredno, ampak posredno, in sicer z delovanjem na žile, limfo, ligamente in mišice, da tako postanejo večje, čvrste in lepše oblikovane.

Namen masaže je spodbujanje pretoka tekočine iz prsi, tako skozi žile kot skozi limfo, povečanje elastičnosti in splošnega zdravja ligamentov in mišic, ki podpirajo prsi.

Če boš nežno masirala s prsti od bradavice navzven, boš spodbudila drenažo in delo limfnega sistema.

Gibanje mora biti nežno, kot da pritiskate na veko. Po drugi strani pa gibi, ki so podobni tistim, ko mesimo kruh, pomagajo krvnemu pretoku in počutje je boljše.

Te masažne tehnike ponavljaj vedno, ko nanašaš kremo, piling ali olje. Tudi če si v stiski s časom, se potrudi in to počni vsaj dvakrat na teden.

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri