Rutina – naj postane fina

Vsakodnevna rutinska opravila ti vzamejo vsaj uro na dan. Skrajšaj čas zanje in obenem uživaj v njih, saj jih boš izpopolnila do popolnosti!

Rutina – naj postane fina (foto: Shutterstock) Shutterstock
28. 11. 2016 | Promocijsko sporočilo

ZJUTRAJ:

Prebudi se s kozarcem mlačne vode, ki bo zagnala tvojo peristaltiko, nato skoči pod tuš in ga končaj z mrzlim curkom – pospešil bo tvoj krvni obtok in te prebudil hitreje kot jutranja kavica ter obenem zbudil apetit za zdrav začetek dneva pred zajtrkom.

2 Kosmiče, proseno kašo ali riž, ki si jih skuhala na zalogo, vzemi iz hladilnika, dodaj dve žlici borovnic, malin, jagod ali mešanico jagodičevja iz zamrzovalnika ter mešanico Perfectly beautiful blend za zdravo kožo, nohte, lase, celo zobe, dodaj pogreto riževo, mandljevo ali drugo najljubše mleko, zmešaj in tvoj superzajtrk je superhitro pripravljen ter ‘ogret’ na pravo temperaturo.

Posveti se svojim biserom. Privošči jim ščetkanje, ki jih bo spoliralo do bleščav. Naj ti prišepnemo, zakaj jo priporočajo zobozdravniki po vsem svetu: z dvominutnim ščetkanjem s Philips Sonicare DiamondClean boš zagotovila 62.000 potez na minuto, kar je enakovredno približno enomesečnemu čiščenju z običajno zobno ščetko (z njo ti bo uspelo opraviti le okoli 300 gibov na minuto). Dodaten plus: delujejo s pomočjo edinstvene tehnologije, ki je zaradi dinamičnega fluidnega delovanja izjemno učinkovita tudi na težje dostopnih mestih. Tako je kar do sedemkrat učinkovitejša kot klasična ščetka za odstranjevanje zobnih oblog. Za izboljšanje zdravja dlesni poskrbi v samo dveh tednih, zobje pa so do dvakrat svetlejši kot pri uporabi ročne zobne ščetke.

V ČASU KOSILA: 

Privošči si polnovreden, zdrav obrok v družbi – nahranila boš telo in svojo težnjo po druženju.

Pojdi se spotit. Ja, če si si kosilo prinesla s seboj in ga lahko poješ v delovnem času, čas za kosilo izkoristi za vadbo. Izberi telovadnico ali bazen v bližini službe (v času kosila so skoraj prazni) ali pa si privošči hitro hojo (če imate v službi prho, greš lahko tudi teč).

3 Meditiraj. Poišči miren prostor blizu svoje pisarne, najboljši bo kar park, ali pa zavzemi prazno sejno sobo ali hodnik, ki ga nihče ne uporablja. Udobno se namesti, zapri oči in se osredotoči na svoj dih. V pisarno se boš vrnila prerojena in nahranjena od znotraj.

ZVEČER:

1 Ličila odstrani z jojobovim, kokosovim ali mandljevim oljem – odstranila jih boš nežno brez kemičnih posegov ter hkrati nahranila kožo z dragocenimi sestavinami.

2 Med prhanjem si zdrgni pete in prepreči nastanek trde kože ter obiske pri pedikerki.

3 Loti se svojih medzobnih prostorov z medzobno ščetko, še prej pa ponovi jutranjo rutino z nežnim ščetkanjem, ki bo tvoje zobe naredilo gladke, dlesni pa zadovoljno negovane.

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri