Razkrivamo SPA skrivnosti

Ob besedi SPA pomisliš na tretmaje, za katere potrebuješ veliko asa in denarja? Lahko se potopiš v realne možnosti brez velikih vložkov, ki bodo odplaknile stres in te udovito prerodile.

23. 2. 2011

1 Piling za sijočo polt

Luskava koža je videti siva, ker ne odbija svetlobe. Zdrgni in odstrani to plast in kožo napolni z vlago, pa bo – puf – dojenčkovo mehka in sijoče žareča. Pripravi si profesio­nalni SPA-piling.

Preprost recept. Suho kožo od vratu navzdol podrgni z nekaj pestmi bogatega oljnega pilinga (kot je L’Occitanov levo). Če ga naneseš na vlažno kožo, voda učinkuje kot pregrada, zato ni tako učinkovit, kot bi želela. Nato se za 20 minut sprosti v topli kopeli. Zrnca se bodo v kopeli raztopila, olje pa bo preprečilo, da bi se koža izsušila. Nato z brisačo vodo le popivnaj ter se namaži z vlažilno negovalno kremo, kot je L’Occitane Krema za telo iz zgoraj omenjene kolekcije.

Instantna različica. Da odstraniš mrtvo kožo, pred prho celo telo na hitro zdrgni  z nežno rokavico iz sisala. Začni pri nogah (kožo obdeluj z lahkotnimi krožnimi gibi) in nadaljuj proti zgornjemu delu vse do vratu. Nato se oprhaj z vlažilnim oljem, kot je Nivea Diamond Touch Kremno olje za prhanje.

2 Drgnjenje glave prežene stres

Poznaš sproščajoč občutek, ki te preplavi, če te kdo boža po laseh ali se igra z njimi? Zanj se lahko zahvališ številnim živčnim končičem, ki so del tvojega lasišča in ki sprožijo verižno reakcijo dobrih občutkov po vsem živčnem sistemu. Pošlji val dobrega počutja po celotnem telesu (lahko tudi njegovem) s temi triki.

Preprost recept.Navlaži prste z nekaj kapljicami aroma­terapevtskega olja (npr. takšnega, ki vsebuje sproščajoče eterično olje). Mastni prsti bodo preprečili, da bi te masaža cukala. S čvrstimi krožnimi gibi zmasiraj senci, pri tem uporabljaj obe roki in tri prste. Sledi robu lasišča, dokler se roki na vrhu čela ne srečata. Zdaj razširi dlan tako, da bo vseh deset prstov zavzelo svoj prostor. Po­vleci jih nekoliko nazaj in se ustavi, povleci še pet centimetrov nazaj in se spet ustavi. Ta vzorec ponavljaj, dokler ne prispeš do vratu, pri tem pa poskusi obdržati konstanti pritisk. Cilj je, da obdelaš celotno lasišče in zdražiš živčne končiče po vsej glavi. Celotni tretma ponovi trikrat, še bolje pa je, če ga izvede fant, da se ti lahko popolnoma prepustiš uživanju.

Instantna različica. Lase povleci v rep na sredini glave. To področje je najbolj prepredeno z živčnimi končiči. Zdaj nežno pocukaj posamezne tanjše pramene, najprej tiste bliže elastiki, nato še lase v sredini repa. So tvoji lasje kratki? S prsti podrgni lasišče, kot bi si z las hotela ‘pomesti’ sneg.

3  Obrazna nega za jutro potem

Ta hladilno-osvežilni tretma je blagodejen zate pa tudi za tvojo kožo, še posebej po prekrokani ali premalo prespani noči.

Preprost recept. V zamrzovalnik za tri ure shrani dve žlici ali okrogla kamna (če ju nimaš iz bližnje reke ali eksotičnih potovanj, ju dobiš v bolje založeni trgovini s pohištvom in opremo za dom). Umij si obraz in vodo po­pivnaj z brisačo. Nanesi dobro vlažilno kremo (Diorjeva spodaj je odlična za zimo). Zdaj nežno gladi kožo s hladnimi kamni (ali pa z okroglim delom žlice) – od brade proti ušesom, od nosnic do ušes, okrog oči po kosteh in od sredine čela proti sencam. Ta proces ponovi dvakrat (masažni pripomočki morajo medtem ostati še hladni), saj  hlad skrči krvne žile in odpravi zabuhlost. 

Instantna različica. Obraz poprši z vlažilnim tonikom, ki si ga shranila v hladilniku. Izberi takšnega, ki vsebuje esencialna olja, ki v kožo zaklenejo vlago. Oteklina je velikokrat znak, da je koža premalo navlažena.

4 Sproščajoča prha za mišice obeh

Študije kažejo, da terapije z vodo sprostijo napete mišice in izboljšajo gibljivost. Zato po ‘težkem’ dnevu fanta zvleci v sproščajočo kopel.

Preprost recept. Medtem ko kad polniš s toplo vodo, v kuhinji zmešaj skodelico morske soli in mandljevega olja (lahko pa izbereš spodnji predlog). V vodo se potopita za 20 minut, saj solna kopel blagodejno vpliva na napete mišice. Ko sta telesi dovolj pregreti, odpri rahlo hladnejšo vodo in se s tem oprhajta, nato pa se še enkrat za minuto potopita v kopel. Menjava tople in hladne vode je zelo stimulativna.

Instantna različica. Imata za skupno prho le minutko? Preden skočita v kad, drug drugemu na rame in vrat nanesita eterično olje bergamotke, ki je znano kot protivnetno in je odlično za sprostitev mišic.

5 Drgnjenje stopal za utrujene noge

Prav tako kot tvoje rame so lahko vozličasta tudi stopala. Če tvoji prsti niso dovolj močni, da bi
razrahljali vozliče, zgrabi limeto in sledi tem ‘počuti se bolje’ nasvetom.

Preprost recept. Nožice prevleci s tanko plastjo kreme za stopala (OPI-jeva levo zdravi otiščance), nato izberi čvrsto limeto. Z masažo začni pri peti – okrog vsake nekajkrat zarolaj sadež, da pritisneš na vse točke. Nadaljuj proti loku; limeto čvrsto pritisni ob stopalo in jo kotali navzgor in navzdol po loku, da se sproti nakopičena napetost. Z istimi gibi nadaljuj gor in dol ter od leve proti desno po vsem podplatu, končaj pa tako, da z limeto (tokrat z vrhnjim izbočenim delom) zakrožiš po obeh palcih.

Instantna različica. S palcem 30 sekund pritiskaj na solarni pleksus, ki je na stopalu na sredini, kot kaže ilustracija. Pritisk v tej točki sproži takojšnjo sprostitev.

Celodnevna skrb

Ponotranji za 24/7 užitke:

  • Začini vodo. V vrč položi limone, limete in pomaranče ter ga čez dan večkrat dopolni z mlačno vodo (vsako jutro naredi svežo bovlo, sicer bo sadje zavrelo). Njen vonj in okus sta dvigovalca razpoloženja.
  • Zmanjšaj stres. Poslušanje umirjene glasbe v stresnem obdobju (npr. ko si tik pred izpitom ali omejena s posebnimi roki) dokazano znižuje srčni utrip in krvni pritisk. Umirjenosti lahko povečaš s kompilacijo instrumentalnih skladb iz svojega najljubšega filma (npr. Avatar).
  • Priprava na spanje. Pred posteljo položi preprogo iz kamnov ali lesenih bunkic (dobiš jo v trgovini za dom na vrtnarskem oddelku). Kamni stimulirajo sproščujoče točke na stopalih.

Fotografije: promocijski material, Dean Isidro, shutterstock, Jeffrey Westbrook/studio d.

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri