Lepota Promocijsko sporočilo

Popoln začetek dneva v prenovljeni embalaži

9. 5. 2013

Vsi imamo svoj poseben jutranji obred, ki nas napolni z energijo in pripravi na dan, ki je pred nami. Nekateri uživajo v okusnem zajtrku, medtem ko drugi dan začnejo z razteznimi vajami. Nekatere navdihuje meditacija, druge glasba.

Toda eno je skupno večini žensk: njihovo popolno jutro vključuje tuširanje, da jih preplavi čudovit občutek vode, ki pada na njihove rame, temu pa sledi kratka masaža telesa med nanašanjem mleka za telo.

Izkoristi jutro – to je čas, ko se naša koža zjutraj prebudi in je pripravljena vsrkati vlago, ki jo potrebuje.

Izboljšana formula NIVEA Smooth Sensation mleka za telo z dvojno količino dragocenega karitejevega masla zagotavlja bogato hranilno nego in poskrbi za globinsko, dolgotrajno vlaženje. Formula s sestavino Hydra IQ (aktivna sestavina, ki je naravno prisotna v modrih algah) stimulira naravni pretok vode v določenih plasteh kože. Z redno uporabo suha koža postane otipljivo mehkejša in bolj gladka, tvoja jutra pa s tem bolj prijetna in živahna.

Prenovljena pa ni zgolj formula NIVEA Smooth Sensation mleka za telo, tevmeč tudi embalaža in logotip, katerega osnova izgleda je legendaren pločevinasti lonček NIVEA. Ljudje po vsem svetu ga povezujejo z zaupanjem, bližino in strokovnim znanjem. Od uvedbe leta 1925 je pločevinasti lonček NIVEA obraz blagovne znamke ter pomemben del znamke NIVEA in stoletne zgodbe o uspehu družbe Beiersdorf. Zdaj so na osnovi tega ikoničnega predmeta ustvarili poseben nov dizajn embalaže za celotno družino izdelkov.

Od letošnjega leta se bodo vse linije izdelkov NIVEA za nego kože in telesa postopoma preoblekle v novi dizajn.

Lonček NIVEA se odraža v logotipu, v zaobljenih konturah nove embalaže in v modri in beli barvi nove podobe. Okrogli pokrovček, nagnjen naprej in okrašen z logotipom znamke NIVEA, ni le opazen, temveč odseva tudi očitne podobnosti z legendarnim modrim lončkom in potrošnikom nudi znan »obraz« na polici. Novi dizajn je bil razvit v tesnem sodelovanju z Yvesom Béharjem, lastnikom slavne oblikovalske agencije fuseproject v San Franciscu. Po neštetih idejnih zasnovah, skicah in prototipih je Béhar s svojo ekipo razvil koncept končne embalaže, ki vključuje bistvene vidike dizajna lončka NIVEA in ga prenaša v vse linije izdelkov.