Lusheva nagrada za podkrepitev boja proti testiranju na živalih

Lush - vodilno etično podjetje bo podarilo 250,000 funtov za promocijo raziskav brez krutosti.

19. 6. 2012

Angleško kozmetično podjetje Lush, ki je znano po svojih okoljevarstvenih akcijah in boju za pravice živali, je naznanilo ustanovitev Lusheve nagrade, ki bo, kot upajo v Lushu, pripomogla k dokončni zaustavitvi testiranja na živalih.

Lusheva nagrada bo podarjena skupinam ali posameznikom, ki delujejo na področju znanstvenih raziskav o testiranju brez krutosti, obveščanju javnosti in lobiranju na tem področju.

Lush je ustanovil nagrado v sodelovanju z organizacijo Ethical Consumer in tako zagotovil, da bo nagrajevanje nepristransko in pravično, ter da nagrajeni projekt vseboval vse razpisane pogoje.

Podelitev prve Lusheve nagrade bo v Londonu

Posamezne nagrade se bodo podelile v višini od 50,000 funtov (celotni nagradni fond znaša 250,000 funtov) v sledečih kategorijah:

  • Znanstvena nagrada – razvoj nadomestnih testiranj brez živali
  • Praktična nagrada – praktične raziskave metod testiranj brez živali
  • Nagrada za lobiranje – politična posredovanja za promoviranje uporabe alternativnih načinov testiranj
  • Nagrada za ozaveščanje javnosti – ozaveščanje javnosti o tekočih raziskavah
  • Nagrada za mlade raziskovalce – za vse študente, ki se bodo specializirali za raziskave na tem področju

Podelitev prve Lusheve nagrade bo potekala v Londonu v novembru 2012.

Lush

Zmagovalci bodo izbrani s strani žirije, ki bo sestavljena iz eminentnih oseb, ki delujejo na področju zaščite živali, in znanstvenikov.

Za več informacij o nagradi in podrobnostih glede tega, kako kandidirati zanjo, klikni na www.lushprize.org

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri