L'Oreal odslej tudi s specializirano storitvijo svetovanja

L'Oreal Slovenija je uvedel specializirano storitev svetovanja za svoje potrošnike.

L'Oreal odslej tudi s specializirano storitvijo svetovanja (foto: shutterstock) shutterstock
13. 5. 2011 | Promocijsko sporočilo

Odslej boš lahko za nasvet, predlog ali pritožbo v zvezi z izdelki znamk L'Oreal Paris, Garnier, Maybelline New York, Vichy in La Roche Posay, enostavno poklicala na posebno telefonsko številko ali pisala na e-naslov ekipi, ki se bo ukvarjala prav z individualnimi željami in potrebami potrošnikov ter se zares posvetila in poglobila v raznolika vprašanja potrošnikov.

L'Oreal se želi približati potrošnikom

“Ključni deležnik L'Orealovega uspeha so naši potrošniki, zato si močno prizadevamo za njihovo zadovoljstvo in zaupanje. Ta specializirana storitev je nov korak v to smer. Je namreč način, da se jim približamo, da jih slišimo, jim nudimo strokovne nasvete, pa tudi da izboljšamo in razvijamo naše izdelke v skladu s pričakovanji in potrebami potrošnikov. Za nas se namreč odnos s potrošnikom ne konča v trenutku, ko izdelek prodamo,” pojasnjuje odločitev za uvedbo profesionalne storitve za podporo potrošnikom Julio Quiroga, generalni direktor L’Oreala Slovenija.

Že doslej so se potrošniki s svojimi vprašanji lahko obrnili na strokovnjake iz L'Oreala Slovenije, odslej pa jim je na voljo ekipa, ki se bo ukvarjala izključno s svetovanjem in podporo potrošnikov.

Sprejeli bodo vsak klic in vsako e-pismo

Na vsak klic oziroma e-pošto bodo svetovalci odgovorili v najkrajšem možnem času, najkasneje v enem delovnemu dnevu.

"Vsake poizvedbe seveda ne bo mogoče zaključiti tako hitro, vendar pa bo najkasneje v v tem času potrošnik izvedel, kakšen je status njegovega vprašanja, predloga oziroma pritožbe," pojasnjuje Karmen Pečnik, vodja projekta Svetovanje potrošnikom v L'Orealu Slovenija.

Kontaktne informacije bodo postopoma vključili v celotno komunikacijo znamk L'Oreal Paris, Garnier, Maybelline New York, Vichy in La Roche Posay, ki sodijo pod okrilje L'Oreala Slovenija. Kot pojasnjuje Karmen Pečnik:

"Nekateri izdelki so z njimi že sedaj opremljeni, najkasneje do konca leta pa bodo prisotne prav na vseh."

L'Oreal Slovenije se pridružuje trendu

Tako se je L'Oreal Slovenija pridružil več kot 50 državam, v katerih ima L'Oreal že vzpostavljeno tovrstno specializirano storitev in kjer več kot 350 strokovnjakov skrbi za zadovoljstvo potrošnikov. L'Oreal je imel v letu 2010 več kot 1,5 milijona poprodajnih odnosov s potrošniki, večina njih so bila splošna povpraševanja o izdelkih in prošnje za nasvet.

Postopoma bodo v L'Orealu Slovenija v storitev vključili tudi preostale svoje znamke, in sicer znamke za profesionalno nego las (L'Oreal Professionnel, Matrix, Kerastase) ter luksuznih izdelkov (Lancome, Cacharel, YSL, Armani in druge).

Svetovanje potrošnikom

Kontaktne telefonske številke in naslovi e-pošte

Potrošniki se lahko odločijo, da bodo svetovalce kontaktirali bodisi preko telefona (vsak delavnik med 9. in 17. uro) bodisi preko elektronske pošte.

L'Oreal Paris

Garnier

Maybelline New York

Vichy

La Roche Posay

 

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri