Tako nas proizvajalci pretentajo, da porabimo več šampona!

Se tudi tebi zdi, da se je flaška šampona, ki si ga kupila pred kratkim, izpraznila nekam sumljivo (pre)hitro? Potem je povsem mogoče, da si uporabila izdelek, pri katerem so proizvajalci uporabili naslednji način izdelave embalaže.

Fotografija je simbolična. (foto: Profimedia) Profimedia
16. 8. 2016

Danes se v želji za "prodati čim več" proizvajalci številnih lepotnih izdelkov poslužujejo takšnih in drugačnih trikov.

Enega je v svoji knjigi Small Data razkril marketinški strokovnjak Martin Lindstrom, ki ga je Time Magazine uvrstil na seznam 100 najvplivnejših ljudi na svetu.

Ko je Martin opravljal delo za evropskega proizvajalca šamponov, mu je namreč hitro postalo jasno, da večja kot je odprtina na embalaži šampona, več šampona lahko prodajo.

"Pri stiskanju embalaže z veliko odprtino, se iztisne več tekočine, kot je potrebno, šamponi se tako praznijo hitreje in nas silijo v ponoven nakup,"

v knjigi Small Data razkriva Lindstrom in dodaja, da obstaja tudi neposredna povezava med dolžino prhanja in velikostjo odprtine embalaži šampona. "Večja ko je, dlje bo trajalo prhanje, in obratno."

Zanimivo kajne?

Ko se boš naslednjič odločala za nakup šampona (ali gela za tuširanje), le preveri, kako veliko luknjo ima embalaža. In če že v trgovini ugotoviš, da je ogromna, premisli, če ne bi izdelka kar lepo pustila na prodajni polici.

PREBERI ŠE: Spoznaj najbolj vročo slovensko lifestyle blogerko v tem trenutku! ali pa odličen zapis naše novinarke Anamarije Lukovac o smislu življenja.

Priporočamo tudi članek: Se zaradi nenehnega obremenjevanja s hujšanjem redimo?!

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri