Frizerski saloni prihodnosti

Prejšnji konec tedna (od 6. do 8. novembra) je v Parizu potekal največji frizerski sejem na svetu, Mondial Coiffure Beauté Paris.

15. 11. 2010 | Promocijsko sporočilo

Na sejmu je L’Orealov oddelek profesionalnih izdelkov predstavil pet konceptnih salonov, s katerimi odgovarjajo na sodobne zahteve potrošnikov: ponujajo prijetno vzdušje, kakovostne storitve, vodi pa jih načelo trajnostnega razvoja.

Nova spletna skupnost frizerjev

Ob tej priložnosti je L'Oreal napovedal tudi SalonWorld, strokovno spletno skupnost za frizerje, ki jo bo lansiral v januarju 2011 in bo nudila personalizirane nasvete, partnerstva in navdih za različne aktivnosti s področja managementa, trendov, rekrutiranja in treninga. L'Orealovi viziji prihodnosti salonov je prisostvovalo kar 75 tisoč največjih frizerskih mojstrov z vsega sveta.

Ob stoletnici L’Oreala, junija 2009, je L’Orealov oddelek profesionalnih izdelkov povabil približno štiri tisoč  frizerjev z vsega sveta v pariško koncertno dvorano Zénith, kjer je generalni direktor Nicolas Hieronimus predstavil prihodnost profesionalne lepote las skozi šest različic konceptnih salonov. Na letošnjem sejmu 'Mondial Coiffure Beauté' pa je L'Orealov oddelek profesionalnih izdelkov predstavil konkretne aplikacije teh inovativnih konceptov, s čimer je vizija prihodnosti postala resničnost.

Trije tipi ekološki salonov

L’Oreal je tako predstavil tri ekološko odgovorne salone, ki spoštujejo okolje in so pozorni na vprašanja trajnostnega razvoja:

  • Eko zen salon (Eco Zen Salon) so simbol novih večstoritvenih salonov, kjer sta strankino udobje in dobro počutje tesno povezana s spoštovanjem okolja: recikliranje vode, čiščenje zraka, redukcija vonjev in zvoka.
  • Eko reciklirane salone (Eco Recycling Salon) krasi 'vintage' pohištvo lokalnih proizvajalcev, prostore pa odlikujejo robustne oblike, narejene iz lesa in jekla. Uporabljeni materiali tudi ustrezajo  najstrožjim okoljskim merilom.
  • Sodobno in zabavno pohištvo v Eko-nomičnem salonu (Eco Nomic Salon) je narejeno iz reciklirane embalaže. Ta dostopna in ekološka izbira omogoča tudi frizerjem s skromnejšimi sredstvi, da prilagodijo svoje salone sodobnim trendom. Na tak način lahko ustvarijo prijetno vzdušje in hkrati upoštevajo ekološke standarde.

L’Oreal ponuja rešitve tudi za frizerje, ki želijo povečati število strank v svojih salonih in k sebi privabiti nov tip strank s poudarkom na moških in mladih. V okviru tega sta bila na sejmu prikazana dva nova koncepta: Športni bar z nego (Sports Grooming Bar) in Laboratorij za stilsko minuto (Style Minute Lab), ki ustrezata različnim strankam in življenjskim stilom.

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri