Čarovnija vonja

19. 10. 2009

Ko gremo na razgovor za službo ali na prvi zmenek, vedno razmislimo kaj bomo oblekli, kakšna količino ličil bi se spodobila in katera pričeska nam bo prinesla zmago. Kaj pa dišava?

Koliko vpliva ima parfum, predvsem pa njegova količina? Ne boš verjela, morda celo največji.

Pika na i

Če zadevo malce karikiramo: si sredi zelene pokrajine, desno od tebe je prelepa pravljična hiška in pred tabo princ iz tvojih sanj. Če bi za teboj stala dva smetnjaka, bi imel vonj tako močan vpliv, da bi pokvaril celotno sliko in izničil sanjsko podobo. Namesto blaženega občutka, bi dobila vtis nočne more.

Načeloma imajo najbolj subtilni dejavniki največji vpliv na nas. Pravijo celo, da je vonj tisti, ki prikliče najbolj intenzivne spomine in občutke. Primer: ko si bila majhna, ti je medtem, ko si jedla čokolino, oče prinesel darilo. Sedaj ti vonj po njem prinese občutke (v tem primeru sreče), ki si jih imeli tedaj.

Manj je več!

S parfumom seveda naredimo vtis tudi na okolico.

Poleg izbire dišave, pa je pomembna tudi količina. Naši receptorji vonja se namreč na določeno dišavo hitro privadijo in ko parfum dolgo časa uporabljamo, ga sami ne vohamo več. Posledično ga nanašamo vedno več in ko mi vonja skorajda ne zaznamo, se naša okolica skorajda duši. Zato je dobro imeti na izbiro več dišav, ki jih uporabljamo izmenično - primerno razpoloženju ali priložnosti.

Krive so spletične

Tu v Evropi se je pohod dišav pričel v 14. stoletju in morda so za njihov velik razmah krive spletične. Ker se zgodovina ponavlja, je za veliko izbiro spet poskrbela www.spleticna.si.

Ker se zavedajo pomena dišav, so poskrbeli, da bodo prestižni parfumi dosegljivi vsem, saj jim spletna prodaja omogoča minimizacijo stroškov in s tem ogromno ponudbo po super ugodnih cenah. Tako boš brez težav namesto enega vonja na svoji polički, izbirala med večjim številom parfumov priznanih blagovnih znamk, morda celo takšnih, ki so ti bili do sedaj cenovno nedosegljivi.

Oglasno sporočilo