3 preproste vaje za lepe in pokončne prsi

Kako čvrstiti prsne mišice brez uteži in vaj za moč? Takole!

3 preproste vaje za lepe in pokončne prsi (foto: Shutterstock) Shutterstock
28. 7. 2018

Prsi sestavlja žlezno, maščobno in vezivno tkivo, pod njim pa so prsne mišice. Če bi rada vplivala na obliko in čvrstost prsi, moraš okrepiti prsne mišice.

Klasični stisk dlani.

Pred prsnim košem skleni dlani obeh rok, da bodo prsti obrnjeni navzgor. Dlani močno stisni skupaj in zadrži v tem položaju. Štej do deset, za nekaj sekund popusti in vajo ponavljaj poljubno dolgo.

Rotirajoči stisk dlani.

Skleni dlani tako, da bodo prsti ene roke obrnjeni navzgor, druge pa navzdol. Zadrži pet sekund, nato zamenjaj položaj rok in hkrati vdihni.

Potujoči stisk dlani.

Klasično sklenjeni dlani stiskaj skupaj in potuj v smeri navzgor. Ko palca dosežeta višino oči, se vrni v začetni položaj in neprekinjeno potuj še navzdol do popka. Vajo končaj z dlanmi pred prsmi.

Preveri še: Ne boš verjela, kakšen učinek ima na tvoje telo TA tehnika spanja!

Priporočamo tudi: Fitnes blogerka obnorela splet z RESNICO o energijski vrednosti živil

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri