Moderator

David Urankar

Televizijski voditelj in model

David je trenutno najbolj znan kot obraz oddaje Dobro jutro na TV Slovenija. Nekdanji slovenski reprezentant v atletiki in voznik boba se je s priznanimi mednarodnimi kampanjami uveljavil v modnem svetu. Kot se za Instagramersko realnost spodobi, pa ne zanemarja tudi družbenih omrežij.

Predavatelji

Sara Isakovič

Olimpijka in športna psihologinja

Sara Isaković je najuspešnejša slovenska plavalka in prejemnica srebrne olimpijske kolajne na olimpijskih igrah v Pekingu leta 2008. Te so bile vrhunec njene športne kariere. Poleg športa je svoje poslanstvo našla v raziskovanju delovanja možganov in psihologije zmogljivosti. Po diplomi na univerzi Berkley in magisteriju v San Diegu se je Sara začela ukvarjati z mladimi športniki, piloti in poslovneži, ki jim pomaga do optimalnega nastopa v stresnih situacijah. Njeno poslanstvo je med drugim tudi ljudem približati psihologijo na praktičen, zabaven in dostopen način.

Aljoša Bagola

Partner in izvršni kreativni direktor agencije Pristop Creative, predavatelj, kolumnist

Aljoša Bagola je partner in izvršni kreativni direktor agencije Pristop Creative, predavatelj, kolumnist in predvsem vrhunski kreativec, ki je za svoje delo prejel številne nagrade na domačih in mednarodnih festivalih. Velja za enega od najboljših slovenskih strokovnjakov na področju oglaševanja. Zagovarja, da delovanje po pričakovanju drugih ni nikoli dober recept za srečo in osebno srečo, o tem pa bo več povedal na 3. Cosmo konferenci med svojim predavanjem Kako se izklopiti.

Nina Štefe

Podjetnica, predavateljica in vplivnica

Nina Štefe je mlada podjetnica, ki je pustila službo za nedoločen čas in začela ustvarjati odmevno (insta) zgodbo z blagovno znamko Čas za kavo (@caszakavo), ki vključuje luštne skodelice. Letošnje poletje je z odprtjem istoimenske trgovinice v centru Ljubljane stopila še korak bližje k uresničitvi vseh svojih ciljev. Na svojih predavanjih odkriva trike in nasvete, kako uresničiti svojo poslovno idejo, pridobiti ciljno skupino na Instagramu, povečati število všečkov in izboljšati prepoznavnost.

Sodelujoči na okroglih mizah

Alja Perne

Modna blogerka, instagramerka in piarovka

Alja Perne je vplivnica, kreativna direktorica, stilistka, urednica družbenih medijev in piarovka v podjetju Equa. Modni trendi, potovanja in vse, kar je lepo, jo od nekdaj privlači. To je tisto, kar ima rada, s čimer se lahko izrazi in o čemer piše na svojem blogu ABC Style Blog. Na njem skozi zapise deli svojo strast do mode, lepote in prikazuje delčke svojega sanjskega in pisanega življenja, polnega avantur. Njeno poslanstvo je opogumljati sledilke, da vnesejo nekaj mode v svojo vsakodnevno rutino.

Nika Ambrožič Urbas

Sodnica plesnega šova Zvezde plešejo in modna oblikovalka

Televizijska zvezdnica, priljubljena sodnica šova Zvezde plešejo, kreativka in modna strokovnjakinja Nika Ambrožič Urbas obožuje modo in na vsakem koraku uživa v zapeljivih modnih kombinacijah. Rada je urejena podnevi in ponoči. Urejen videz je bil vedno pomemben del njene identitete, pravi. Slednje terja veliko predanosti in časa, a se Nika zaveda, da je nagrada za trud vizualna izpopolnjenost in estetska harmonija, ki jo oddaja. To je njena strast. Vedno z veseljem deli namige, kako z nekaj preprostimi koraki do urejenega in dodelanega videza.

Jana Koteska

Oblikovalka, stilistka in manekenka

Jana se v življenju ne boji ničesar, saj je prepričana, da se vse stvari zgodijo z določenim razlogom. “Treba je uživati in odkriti stvari, ki jih počnemo s strastjo,” meni. Njeno doživljanje sveta ji je pomagalo premagati bolezen, s katero se je borila pred petimi leti. Zaveda se, da je zdravje najpomembnejše in da je sreča v majhnih stvareh, hkrati pa uživa v kreativnosti, ki zanjo pomeni način življenja. V svetu mode je prisotna že več kot 15 let. Bogate izkušnje si je nabrala tako na domačih kot tujih tleh.

Anamaria Goltes

Podjetnica in model

Za vsakim uspešnim moškim stoji ena še uspešnejša ženska, praviš? Če poznaš Anamario Goltes, potem se s tem zagotovo strinjaš, in če je ne, te bo o tem še prepričala. Kot dekle Luke Dončića je morala pokazati veliko. In ko je še pred svojim 20. rojstnim dnem osvojila srca oboževalcev in blagovnih znamk širom sveta, je utišala vse, ki so kdajkoli dvomili o njej. Videti je, da ima vse, ampak Anamaria Goltes si želi še več.

Lucija Čevnik

Predavateljica in svetovalka s področja (telesne) samopodobe ter čutne vzgoje

Dr. Lucija Čevnik je sociologinja, publicistka, predavateljica in svetovalka, ki s svojimi osebnimi in dolgoletnimi poklicnimi izkušnjami uči razvijati pozitivno telesno samopodobo, zdrav odnos do lastnega telesa in pomaga kakovostno reševati konfliktne odnose med generacijami staršev in mladostnikov. Svetuje in pomaga pri soočanju z notranjimi strahovi, ki nam ves čas tiho prišepetavajo, da takšni, kot smo, nismo dovolj dobri, dovolj lepi, dovolj pametni. Da preprosto nismo dovolj, da bi bili ljubljeni in sprejeti. Lucija navdihuje, ko nas preplavi sram in izgubimo ljubezen in sočutje do lastnega odseva v ogledalu.

Ajda Hovnik Plešej

Odgovorna urednica revije Cosmopolitan Slovenija

Ajda Hovnik Plešej kot odgovorna urednica revije Cosmopolitan Slovenija vodi celotno pojavljanje blagovne znamke Cosmo na tiskanih, digitalnih in video platformah. Svojo poslovno pot v medijih je začela kot urednica spletne strani Elle.si in jo nadaljevala kot urednica spletne strani Cosmopolitan.si. Med urednikovanjem je podvojila doseg branosti in skupaj z ekipo spletno stran Cosmopolitan Slovenija uvrstila med najbolj brane portale s področja življenjskega sloga pri nas. Sicer Ajda obožuje naravo, jogo, glasbo in ples.

Kaja Berlot

Urednica spletne strani Cosmopolitan.si

Kaja je strastna ustvarjalka, lena blogerka in nepoboljšljiva popotnica, ki se vsakič znova zaljubi v preproste stvari. Obožuje branje in pisanje. Je avtorica ustvarjalne knjige Narejeno z ljubeznijo in urednica spletne strani Cosmopolitan.si. Njeno profesionalno pot soustvarjajo velika podjetja, ki jim pomaga pri izdelovanju komunikacijske strategije in ustvarjanju vsebin za bloge ter družabna omrežja, v zadnjem času pa je še posebej specializirana za Instagram.

Kaja Strniša

Podjetnica in blogerka

Kaja Strniša je ena od letošnjih kandidatk projekta Dekle z naslovnice#6, politologinja in magistrica komunikologije, blogerka ter dobra poznavalka psihologije. Dela v podjetju BRST psihologija, ki ga vodi skupaj s svojo mami, s katero tvorita odličen tandem. Tu skrbi za zunanjo podobo, marketing in finance podjetja. Hkrati ustvarja tudi svojo spletno stran kajastrnisa.com, kjer z bralci deli različne zanimivosti s sveta psihologije ter vse, kar jo zanima, navdihuje in izpopolnjuje.

Branka Strniša

Psihologinja in ustanoviteljica BRST psihologije

Branka je ustanoviteljica podjetja BRST psihologija, kjer združuje vsa svoja zanimanja in izkušnje. Svoje znanje rada deli z drugimi in predvsem rada pomaga ljudem pri premagovanju različnih vsakodnevnih izzivov. Že nekaj let se posveča psihoterapiji in osebnostnemu treningu. Pri svojem delu uporablja vedenjsko kognitivne terapije, hkrati pa je tudi terapevtka medicinske hipnoze. Poleg naštetega v podjetju BRST psihologija izvaja psihološka testiranja za medicino dela, vodi različna izobraževanja, predavanja in delavnice ter deluje kot svetovalka na področju razvoja kadrov.

Anže Miklavec

Lastnik blagovnih znamk Equa in Goat Story

Anže je ustanovitelj in direktor podjetja ZkotZ, d. o. o., ki je svojo podjetniško kariero zgradil z blagovno znamko okolju prijaznih plastenk in steklenic za vodo Equa ter prenosnimi lončki za kavo Goat mug. Ker je v preteklosti želel več svobode in predvsem, da bi lahko uporabil vse znanje, ki ga je imel, se je odločil za pot razvoja lastnih blagovnih znamk. Pravi, da pri njih razmišljajo kot agencija, marketing pa vključujejo že v razvojno fazo izdelka ali blagovne znamke. Podjetje vodi skupaj s svojo partnerico, tudi zasebno, Stello Korošec.

Stella Korošec

Lastnica blagovnih znamk Equa in Goat Story

Stella rada spregovori o svojih podjetniških začetkih in o tem, zakaj jo je že od nekdaj vodila želja po ustvarjanju izdelkov, ki ne bodo škodovali okolju, kateri so ključni stebri, s pomočjo katerih v njihovem podjetju širijo spletno skupnost, in kako so prišli do 110.000 sledilcev na Instagramu. Je strokovnjakinja za komunikacijo blagovnih znamk v digitalnih medijih in zagovornica tega, da se marketing vključi že v razvojno fazo vsakega izdelka.

Karin Velikonja

strokovnjakinja za jogo obraza

Karin Velikonja je ustanoviteljica programa Glowinface joga obraza. Na področju joge obraza, kitajske medicine in obrazne diagnostike se je izobraževala v Sloveniji, Italiji in Ameriki. Joga obraza ji je pomagala prebroditi zdravstvene težave, zato se je odločila, da želi to obliko vadbe deliti naprej. V petih letih je obrazne vadbe naučila več kot 1000 oseb v Sloveniji, Italiji, na Hrvaškem, v Belgiji, Ameriki in Združenih arabskih emiratih. Leta 2018 je izdala svoje prve spletne programe, ki omogočajo izvajanje vaj v udobju lastnega doma. Njen cilj je razširiti jogo obraza v vse sfere lepote in zdravja ter izobraziti zaposlene ter kozmetičarke o pomembnosti treninga obraznih mišic. Program joge obraza pa je sestavila tudi za visoko tehnološko ameriško podjetje Bellabeat, ki se zavzema za zdravje in dobro počutje žensk. V letu 2019 je razvila unikaten tretma, namenjen spa centrom in lepotnim salonom, ki temelji na obrazni vadbi. Tretmaje zdaj uči tudi v večjih spa centrih po svetu.

Pokrovitelji

Nivea
Nivea
Sportina
Skaza
Aperitivo Rosato
Keune
L`Oréal
Zvezda
DM

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri