Ženske in nakup avtomobila

Kar 80 odstotkov novih avtomobilov vseh kupcev je ženskega spola - toda tega se očitno večina avtomobilskih salonov še vedno ne zaveda.

26. 2. 2010

Namesto da bi se spoštljivo vedli do svojih ženskih strank, jim še vedno svetujejo nekoliko podcenjevalno.

Zgovorni podatki

Iz neke študije celo izhaja, da ženske pri prodajalcih izposlujejo približno 11,3 % popusta, moški pa celih 13,7 %. Aktualna internetna raziskava je tudi pokazala, da 37 % žensk v avtosalone vstopa z različnimi občutki.

Drugi rezultati kažejo še:

  • 75 % žensk se v avtosalonu počuti, da so v podrejenem položaju. Pritožujejo se nad arogantnostjo prodajalcev in se praviloma počutijo prezrte.
  • 43 % žensk kupuje avto samostojno, to pomeni brez spremstva. Samo 45 % je zadovoljnih s svetovanjem prodajalcev. 55 % jih kritizira skopost informacij ali svetovanje, ki je začinjeno s strokovnimi izrazi.
  • 38 % vprašanih meni, da je zapostavljenih – in sicer tako v avtosalonih kot tudi avtomehaničnih delavnicah. Prav pri popravilu avtomobila ženske domnevajo, da plačajo več kot moške stranke, tako da jim prodajo dražje nadomestne dele ali zaračunajo dodatna dela.
  • 4 % jih meni, da so enakovredne sogovornice prodajalcem. Večinoma gre za tiste ženske, ki so zveste eni znamki avtomobila in so stalne stranke v njihovem salonu. Te dobijo popuste brez pogajanj in celo dodatno opremo brez doplačila. Primer, ki bi ga morali posnemati tudi drugi!

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri