Z marketinško hipnozo do tvojih čustev!

12. 8. 2012
Z marketinško hipnozo do tvojih čustev! (foto: shutterstock)
shutterstock

Si bila že kdaj malo bolj pozorna na to, koliko oglasom in reklamam si izpostavljena vsak dan?

Petstotim, tisočim?

V tednu dni si lahko torej izpostavljena več kot desettisoč oglasom, kar sploh ni več smešno!

Naš um si je sicer ustvaril filter pred tolikšno količino dražljajev, vendar jih naša podzavest vseeno zazna brez naše vednosti.

Oglase pišejo marketinški psihologi in guruji, ki poznajo našo psiho veliko bolje kot mi sami!

Oglaševanje je postalo cela znanost, v katero se stekajo milijarde evrov za raziskave, in strokovnjaki brez premora ugotavljajo in tudi najdejo nove in nove sprožilce, na katere se bo odzvala naša podzavest.

Kaj pa so sprožilci?

To so kot neke točke v našem umu in podzavesti in s 'pritiskom' nanje strokovnjaki sprožijo željo po nakupu. Sliši se prav grozno, kajne?

Oglaševalci zelo vplivajo na tvoja čustva in ti ponujajo več lepote, več sreče, več veselja, več zdravja, več prijateljev in tako do nezavesti. Vsi si želimo več nečesa ali manj drugega.

Če imaš na primer celulit in si želiš več lepote, boš preizkusila celo vrsto izdelkov proti celulitu, zmetala za to veliko denarja in vsakič znova padla na iste prazne obljube (saj vemo, da so prazne, kajne?), rezultati pa bodo veliko slabši od obljubljenih ali jih sploh ne bo.

Ampak oglaševalci te bodo vedno znova dobili na isto 'foro'.

In vsak marketinški guru ve, da je skrivnost prav v ponavljanju oglasov in pričevanju zadovoljnih uporabnikov določenega izdelka ali storitve.

Tudi če so ti določene reklame za praške, mehčalce za perilo in zobne kreme že zoprne in jih imaš čez glavo, se jih oglaševalcem še vedno splača čim večkrat predvajati, saj ti s tem 'perejo' možgane, in ko se boš v trgovini odločala, kateri izdelek kupiti, boš kupila tistega, za katerega imaš pozitivni priklic iz spomina ("Aha, za tole sem pa že nekje slišala!"), ali tistega, ki ti je najbolj 'znan' ("No, poskusimo, kako čudežno to res deluje.").

Napisala Tina Puncer, www.mojadenarnica.si.

Novo na Metroplay: Nik Škrlec iskreno o tem, zakaj mu je ušel Guinnessov rekord