TO naj bi bila najbolj NADLEŽNA fraza, kar jih lahko uporabiš v službenem e-mailu (izogibaj se ji!)

"Opomnik zame: Izogni se ji!"

TO naj bi bila najbolj NADLEŽNA fraza, kar jih lahko uporabiš v službenem e-mailu (izogibaj se ji!) (foto: Profimedia) Profimedia
30. 9. 2019

Pri pošiljanju službenih e-sporočil obstaja število nepisanih pravil, neuradnega bontona in pisarniške politike, katerih nas pravzaprav nihče nikoli ne nauči.

Namesto tega se od nas preprosto pričakuje, da jih bomo razumeli.

Na srečo je nedavna raziskava, objavljena na spletni strani podjetja Adobe, razkrila fraze, ki se jim boš v naslednjem službenem e-sporočilu raje izognila.

Seveda v kolikor ne želiš vseh, vključenih vanj, spraviti ob živce ... V nasprotnem primeru pa kar uporabi katero od (najbolj nadležnih) fraz, zapisanih na dnu članka.

Podjetje je v raziskavo vključilo 1000 pisarniških delavcev in jih vprašalo, katera je najbolj nadležna fraza, ki so jo doslej prejeli v službenem e-sporočilu.

Kar četrtina ljudi je označila, da se jim zdi najbolj nadležno, ko jih nekdo opomni na e-sporočilo, na katerega niso odgovorili, medtem ko jih kar nekaj ne prenese različnih oblik fraz, kot sta na primer "Kot rečeno ..." in "Skladno z ...".

Tukaj je seznam vseh fraz, ki ljudi (v službenih mailih) naravnost spravljajo ob živce:

1. mesto pripada "Nisem prepričan/a, če ste videli moje e-sporočilo ..."

Tale fraza je nedvomno zmagovalna, saj jo je kot najbolj nadležno označilo kar 25 % sodelujočih.

Ostale pa si po vrsti sledijo takole:

2. "Skladno z mojim zadnjim e-sporočilom ..." (13 %)

3. "Skladno z najinim dogovorom/pogovorom ..." (11 %)

4. "Je kaj novega o tem?" (11 %)

5. "Se opravičujem za dvojno/ponovno e-sporočilo ..." (10 %)

6. "Prosim za nasvet." (9 %)

7. "Kot rečeno že prej ..." (9%)

8. "Kot dogovorjeno ..." (6 %)

9. "Ponovno prilagam, da bo lažje ..." (6 %)

Večina teh fraz se, tako je vsaj videti, uporablja z namenom, da bi pospešili potek dela posameznika ali pa ga opomnili na nekaj, česar morda še ni naredil oziroma dokončal.

Zato ti toplo priporočamo, da naslednjič, ko boš v službi potrebovala odgovor od sodelavca ali sodelavke, se poskusi izogniti zgoraj omenjenim frazam, saj se boš na tak način lahko izognila tudi pasivno agresivnim odgovorom.

Pripravila: N. Š.

Gif: Giphy.com

Preberi še: Ženske, rojene v teh dve znamenjih, so daaaaaaleč najbolj PRIVLAČNE

Priporočamo tudi: Žena po 37 letih zakona ugotovi, da jo mož vara. Preveri, kako HUDOOOO mu je vrnila 😂

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri