Telovadba v pisarni

Dopust je davno za tabo ali pa te od njega loči še nekaj tednov. In ti si tako zaposlena, da ne najdeš časa niti za športne aktivnosti? Cele dneve preživiš v službi? Naj to ne bo izgovor.

4. 8. 2010

Naredi nekaj vaj ...

Dviganje na mizi

Sedi za pisalno mizo, roki položi nanjo ter se počasi dvigaj. 15 sekund bodi v novem položaju, nato mišice sprosti in vajo ponovi. To delaj v krajših intervalih.

Iztegovanje nog

Če veliko sediš, ti noge vsekakor niso najbolj hvaležne. Poskrbi za boljši pretok krvi. Noge iztegni kot na fotografiji in jih v tem položaju drži približno 15 sekund.

Nagibanje glave

Imaš trd vrat, saj nenehno bolščiš v računalniški zaslon in držiš miško? Primi se najprej z eno roko za glavo in jo potisnite vstran. V takem položaju bodi približno 15 sekund. Vajo ponovi z drugo roko v nasprotno stran.

P.S.

Še mali trik za hipno sprostitev nakopičenega službenega stresa: Masaža ušesa.

Tudi masaža ušes dela čudeže. To so ugotovili že tradicionalni kitajski zdravilci. Pomaga že od 5- do 10-minutna masaža.

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri